06 October 2013

Ia sa vedem cine se duce la Spa

Salut

Dupa experienta cutremuratoare de la 5 dimineata sau cand o fi fost urmeaza alta : ma pregatesc sa extrag castigatorul primului meu concurs.
Cutremurator e ca habar nu am cum. Ia sa vedem. Bajbaiala in direct.


Deci va am pe toti scrisi pe o hartiuta (babeste, da) dupa ora si minutul fastuoasei voastre aparitii pe covorul meu rosu, pe ambele tipuri de comentarii (surpriza a fost ca uitasem complet ca am si optiune de FB comment). Ia sa va scriu si aici.

1. Jen
2. Cristina Honciuc
3. Laura Frunza
4. Daniela
5. Costel
6. Casuta Fericita
7. Asha Kraken
8. Oana Mihaela Constantinescu"
9. Lucia Crin
10. Andrea
11. Vio
12. Sabina

 Cautam www.random.org

Bagam cele 12 numere...si rezultatul este....



Bravo, Costele! Te duci la spa!

Te astept sa imi scrii (vezi adresa email dreapta sus) sa vedem cum iti dau voucherul. Balaceala / sauna placuta! 
Edit: Te astept pana marti dimineata, cam asa, si daca nu apari atunci, facem alta extragere din cei 11 extrasi. Expira voucherul !

4 comments:

  1. Am trimis mail. Mai ramane sa o conving pe sotie sa mearga :).

    ReplyDelete
  2. Excelent. Ma duc sa il citesc acum. Am uitat voucherul acasa dar il pot aduce maine.

    ReplyDelete
  3. Pana la urma m-am bucurat eu de voucher. Sotia nu a vrut sa mai mearga pe motive de genul "nu am costum de baie de anul asta", "m-am ingrasat", :D etc. Chiar placuta o balaceala/sauna la sfarsit de saptamana.

    Multumesc

    ReplyDelete
  4. Foarte bine, ma bucur ca te-ai relaxat!
    Cand mai pica ceva, impart pe blog :)) Fiti fara grija, de invatat sa inot nu invat prea curand.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)