13 August 2013

Tomky: Site & Product Review

Am primit invitația de a face un product / website review pentru  Tomky. Și cum solicitarea a fost onestă, și eu voi face un review tot onest. Admit că nici mie nu-mi pică bine review-urile sau advertorialele deghizate, în care citești o frumoasă compunere despre viață, familie, suflet, bocești acolo pe tastatură, epuizezi șervețelele de atâta sensibilitate gâdilată și la final, hodoronc-tronc, "dar de când consumăm parizer Buzău, ne-am regăsit liniștea interioară." Pam-pam.

Așa că here goes, honest review. Am luat vreo două produse de la magazinul online Tomky și vă povestesc ce și cum.
În primul rând am inventariat zestrea lui Fățucă, să văd ce mai are și ce nu mai are pe stoc.
Având în vedere că Alex are vreo 87-88 cm, am optat pentru un prudent 92-98 pentru toamnă.
Am luat la numărat îmbrăcămintea pe care o mai avea. Atâtea tricouri, atâția pantaloni scurți, atâtea bluze, etc. Triat ce nu-i mai vine și la sfârșitul operației a rezultat că ne trebuie un hanorac sau o jachetă de toamnă și poate o bluză cu mânecă lungă.

Siteul e ok organizat, am putut să aleg exact categoria de vârstă, preț etc
Ok am ajuns la hanorace. După ceva estimări de genul "oare care se jegoșește mai repede", decid că toate se jegoșesc la fel și că am mașină de spălat, așa că hai să alegem pe ăsta cu dungi, e mai versatil.


Descriere produs ok, detalii despre proveniență, materiale, buzunare, închidere, compoziție, instrucțiuni spălare.
Faină animație la funcția de add to basket.
Am găsit și bluză.

Ne mai trebuie și o căciulă. Și niște cuie, să i-o prind de cap la iarnă, că altfel n-o ține. La fesuri nu prea am de unde alege, doar 2 modele. Hm, dilemă, nu știu circumferința capului și nu e aici să îl măsor. Oscilez între două riscuri, să iau prea mic și să-i vină ca un clop sau să iau prea mare și să-i vină ca o găleată. Aleg găleata.


Mă avertizează că nu au pe stoc decât 1 bucată fes mărimea 50. Lucky us, I guess.
Am vreo trei modalități de plată, eu una am optat pentru Mobil Pay. Totul merge rapid. Trăiască Google Chrome auto fill in.
Restul postării acesteia am să îl scriu când ajung produsele.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Au ajuns produsele!
Luni. Comanda o facusem joi. Pretty fast. Trăiască serviciile private de curierat.

Interesant despre Tomky mi se pare că sunt un magazin de  haine pentru copii care lucrează și cu furnizori românești. Interesant, în sensul că  fără a fi vreun Gică-Quijote-contra globalizării, mă întristează să vă văd în ce luptă deloc ușoară își petrec zilele micii producători, încercând să țină pasul cu stocuri imense împinse pe piață la preț de dumping, achitând o mie și una de taxe și amenzi și ungeri, ițindu-se timid pe piață între coloși de monopol, cu campanii media cu buget lunar cât toată firma lor cu tot cu sediu.
M-am bucurat să-i regăsesc pe inimoșii Pifou la Tomky și să fac cunoștință cu produsele de la Piticot - căciula e de la ei, excelentă.

Hainele au ajuns neșifonate, arată foarte ok. Hanoracul nu e gros, dar e vătuit pe interior, și e 98, deci merge cu bluză / tricou / chiar și bluză groasă pe interior. Are ok-ul pentru primăvară - toamnă. Căciula e mare ca număr,  e drept, dar nu foarte mare. Dacă nu îi vine acum, poate vine la anul.

Ok, deci eu voi reveni la Tomky. Mi-am găsit rapid produsele, m-am încadrat în bugetul pe care mi-l stabilisem (criteriu foarte important), au sosit repede și ce era pe site am găsit și în colet. Și sunt o mică afacere de familie, care ajută alte mici afaceri de familie, ale furnizorilor. Și na, nu că nu m-aș îngrijora pentru ce mănâncă fata lu Donna Karan dacă nu cumpăr eu de la ei nimic, dar...lasă că de aia are grijă Oprah.

 Intenționam să scriu articolul după prima purtare și spălare, apoi am realizat că afara sunt 39 de grade Celsius și că mai avem de stat o grămadă până la purtat, ce să mai zic de spălat. Dar fiți pe pace, dacă e să fie ceva, aflați.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)