08 July 2012

Manu Chao / Mano Negra

Imi plac mult oamenii astia pentru ca:

 - au versuri si o muzicalitate dulce amaruie, infnita tristezza, cum zic ei
 - au unul din cei mai buni chitaristi clasici auziti de urechile mele. Am uitat cum il cheama, rusine mie. E algerian parca.
 - suna incredibil de bine live pentru o formatie cu ATATI membri, si invitati si permanenti. Cand vezi ca apar pe scena vreo 8 insi, unul cu trompeta, unul cu chitara rece, altul cu aia electrica, unul cu ocarina si tot asa, te astepti la o cacofonie din care cel cu intrumentul mai galagios castiga. Si nu e asa.
 - o dau intr-un fel de pogo/ punk in concerte, au versiuni faine live pentru majoritatea pieselor.
- au si umor
- au mesaj social. M-am saturat de versuri despre buci si vara soare haiar dizaiar.




Edit:




Madjid Fahem il cheama pe chitarist.
M-am ambitionat si am scotocit dupa numele lui. Greu, taica. Dar l-am nimerit.

1 comment:

  1. cu rusine recunosc ca nu am auzit de ei, dar imi plac.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)