20 May 2008

Exista viata dupa WoW?

Dupa peste 2 ani de jucat zilnic aproape WoW, cu o medie de 4 ore pe zi (maximum atins fiind in primele luni, mi-e si frica sa-mi amintesc cat jucam atunci ), dupa 3 lvl 70, 1 64, 2 de 61 si vreo 12 intre 40 si 60 alts, m-am lasat de WoW.



M-am lasat din mai multe motive, cel mai coerent fiind ca imi fut viata si cel mai la indemana fiind acela ca..m-am plictisit.
Nu regret deloc jocul in sine pe care il consider inca cel mai bun MMORPG. Regret cotele la care ajunsese dependenta mea si imposibilitatea de a-mi modera gameplayul.
In rest, m-am lasat impacata cu mine, ca un octogenar multumit de realizarile sale pe patul de moarte.
Am ajuns cu raidingul pana la SSC si TK, tot cu exceptia Kael'Thas si Vashj - incepuseram lucrul la trash Vasj cand m-am lasat eu.
Mi-am luat in sfarsit si panarama aia de Netherdrake.
Am avut un Knight-Lieutenant inainte de Burning Crusade.
Poate mai important decat atat mi-am facut zeci de prieteni, cu unii inca mai pastrez legatura, din toate colturile lumii, am ras, m-am enervat, mi-a trecut, etc etc
A fost frumos.

Pentru a preintampina vreo napustire necontrolata asupra jocului l-am dezinstalat cu totul. Asta pentru ca pentru a-l reinstala imi trebuie cateva ore bune cu tot cu patchuri si alte alea.

Spre uimirea mea nu simt un craving puternic. Singura problema e calupul urias de timp liber care a aparut dupa ce am renuntat la joc. De la ora 9 la 2 noaptea ...timp liber. In weekenduri ...de la 9 dimineata la 2 noaptea..la fel. Pur si simplu nu stiu ce sa pun in loc. Si mor de plictiseala uneori.

Asa se face ca in weekendul trecut - primul meu weekend fara WoW am fost ca iepurasul Duracell.
- am plimbat cainele pana a cazut lat
- am facut 2 feluri de mancare care culmea mi-au si iesit
- am cumparat jumate de carrefour
- am spalat geamurile
- am spalat si jaluzelele
- am aspirat frecat sters adunat curatat lustruit blah
- spalat rufe
- aranjat rufe in dulap
- vazut vreo 5 filme
- ajuns pana si pe Euforia TV
- mers la calarie 2 ore
- trezit de bunavoie la 8 dimineata
- scos cainele la 6 dimineata in ziua precedenta

...si nici nu mai stiu ce naiba am facut. Si tot mi-au ramas felii uriase de timp cu care nu stiu exact ce sa fac.

Targetul pe viitorul apropiat e sa reusesc sa imi cobor ora de culcare de la 3 la 12 noaptea. Deocamdata stau ca huhurezul si ma uit pe Animal Planet.


Much later Edit: M-am lasat pe dracu.

1 comment:

  1. hmm..oamenii se lasa de wow spunand ca vor sa aiba o viata, dar de fapt orele pe care le-ar juca le inlocuiesc cu privitul la televizor. same shit. ba chiar mai rau, cel putin in wow ai o forma de interactiune sociala, lucru care mi se pare mult mai util decat urmaritul stirilor:)

    cand o sa ma las de wow(din motive de plictiseala) o sa ma apuc de alt joc. cba watching tv like a plant

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)