29 October 2007

Nu mai fumez

Ziua 1, ora 1

Am sa imi tin tigarile langa mine pentru ca sunt totusi pe punctul de a intra in panica.
Gandul ca as putea oricand fuma dar nu o fac pentru ca nu vreau e mult mai reconfortant decat gandul ca daca as vrea sa fumez n-as putea pentru ca n-as avea de unde.

Deocamdata n-am nimic.

Sunt la a treia incercare.

Mai nasol va fi acasa unde toata lumea va fuma in draci. Cred ca mut biroul cu tot cu calculator in camera cealalta unde nu se fumeaza.

Explicatie:

Ultima tigara am fumat-o afara, in fata minunatei cladiri. Si dardaiam in frig si in ploaie atat de tare incat imi sarea cafeaua din mana. E ingrozitor afara, ploua si vantul iti arunca apa murdara pe fata, pe maini, in cana, pe tigara. Si m-am chinuit dardaind sa-mi aprind tigara cateva minute bune si nici n-aveam unde dracu sa ma ascund de vant.

..si in acel moment am realizat ce proasta sunt.
Si cat de stupid e totul.
Si cat de inutil si nociv.
Smoking is for retards.

Edit 2:

Ziua 1 ora 16 49 n-am mai fumat de la 14 37 si e o chestie bunicica.
Reminder : nu urla la caine sau la A. sau la G. Nu e vina lor ca fumezi tu

2 comments:

  1. Îţi urez cît se poate de sincer: mult succes, tărie sufletească, ambiţie şi tot ce mai vrei tu în această încercare.
    Eu - deocamdată, sper - sînt prea laş ca să mă las doborît de climă atunci cînd vreau să-mi aprind o ţigară...

    ReplyDelete
  2. o sa urmaresc cu sufletul la gura si fara ironie, "demersul".
    doamne-ajuta, da' mai ales tu.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)