07 January 2015

Sunt bine!

Am fost si totul e bine. Mi-a disparut jumatate din cap in taramul cetos fara de durere si intristare, al anesteziatilor. Nu-l mai simt deloc. Cand pun mana pe jumatatea disparuta, parca ating mutra altcuiva. Ciudatel.
Presimt insa ca voi bascula din pat mai ceva ca Lazar din mormant cand mi se va duce efectul anesteziei.
 Operatia in sine a durat 15 minute. M-am ingrozit vazand cum isi tot insira chestii pe masa chirurgul, care mi-a dat probabil cel mai eficace sfat posibil : "Ia nu te mai uita." Buna idee.
Acum sunt cusuta si plina de comprese, dezinfectante si inca ceva anestezic.

Deci pe moment, totul e ....




M-au sfatuit ca dupa ce-mi recapat ambele jumatati de cap, cu tot cu cusaturi, sa nu mananc lactate 1 sapt, sa mananc chestii moi (supe crema? dar fara unt n-au haz...), sa iau Ketonal sau ce mai am prin casa cu multa convingere, sa termin alea 5 zile antibiotic si sa stau cu comprese reci pe moaca.

Ma mai duc saptamana viitoare. Seriozitatea deciziei mele esprijinita si de faptul ca am un fel de tiv in gura si cineva  - nu eu - tot trebuie sa imi scoata firele alea.
Multumesc pentru sprijin moral! :)

5 comments:

  1. Cam mult o saptamana fara lactate, eu stiu ca 24 de ore, dar en fin, cum zice dom' doctor, asa trebuie facut. Chestii moi in sensul ca nimic ce trebuie mestecat indelung, nu musai supe creme, nu forta mandibula cu biscuiti, carne tare, salata de varza sau mai stiu eu ce. Ketonalul forte ajuta foarte mult, dar o sa doara destul de rau o perioada. E sus sau jos operatia?

    ReplyDelete
  2. laptele formeaza pelicula pe plaga si / sau fermenteaza - - > infectie.

    ReplyDelete
  3. E bine ca esti bine! M-am gandit la tine si la operatia ta.
    Eu am avut extractie de masea de minte in vara, totul a durat 30 de minute de cand am intrat in cabinet si pana am iesit, incluzand si discutiile despre alergii, alte boli, de cate ori sa-l sun sa-i spun cum ma simt, etc, N-am simtit nimic, nici atunci, nici dupa, mai frica mi-a fost de anestezie decat de extractia in sine. Tot asa, dupa operatie, fara lactate si cu comprese reci (cutia de bere tinuta la congelator era perfecta), am fost umflata vreo 4 zile, apoi a trecut. Surprinzator si pentru medic, nu am avut dureri dupa ce a trecut anestezia.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)