27 September 2014

Welcome to Weirdland

Sunt absolut sigura ca aveti toti ciudateniile voastre. Le am si eu pe-ale mele. Ca si voi, pe majoritatea le tin pentru mine. Vreo doua trei insa, mai inofensive asa, pot fi ocazional scoase la lumina, alaturi de ipoteticele lor explicatii rationale. pentru ca eu si misticul stam prost, foarte prost. Cum ar fi acum:

1. In imensa majoritate a cazurilor, daca e sa ma uit la ceas din senin (adica nu cand ma intreaba cineva, ci cand vreau sa vad cat o fi ) e 22:22, 01:01, 13:13, etc, you get it.
Posibila explicatie: Probabil ma uit la ceas si in alte momente, dar le retin numai pe astea. Altfel, ideea de a ma uita la un anumit interval de timp (perfect valida,pana si magarul rage la ora fixa uneori) pica, deoarece nu exista un pattern clar al unui interval de timp repetabil.

2. Imi pot scoate omoplatii.
...in afara. De cand ma stiu. Cica si Bruce Lee poate. Nu e absolut nici o branza, si nici vreo dovada de virtuozitate fizica sau mai stiu eu ce. Nu stiu cum sa explic ca arata. Stai sa caut un video, ca sigur mai sunt...Gata, am gasit. Okay, deci pot sa fac asa si in multe alte feluri asemanatoare:

https://www.youtube.com/watch?v=FBUf4DKKuVs

Nu ajuta la absolut nimic dar nici nu dauneaza.
Posibila explicatie: habar nu am.

3. Am ceva mai multe degete opozabile.
mai precis alea mici de la picioare se pot flexa 90 grade spre exterior.
Posibila explicatie: ori mi-am luat atatea usi si tocuri in degete de le-am rupt pe amandoua, ori habar nu am, ceva legat de omoplatii de mai sus.

4. La toate testele alea de interpretat afecte / stari / whatever in functie de ochi sau mimica, am punctaj maxim. In facultate am facut altele mai elaborate (macar cu atat sa ne alegem dintr-o facultate pentru filantropi sin Don Quihotes, cum cu har a botezat-o de altfel taica-meu) si tot cam aia imi iesea.

Partea buna: Prima mea impresie asupra oamenilor este de obicei corecta.
Partea proasta: Prima mea impresie asupra majoritatii oamenilor este de obicei foarte proasta. Ii vad prosti, mincinosi, frustrati, debili, labili, pasiv agresivi etc. Si mereu decid sa pun pumnul in gura bizarulei mele aptitudini si sa dau inca o sansa, sa cunosc mai bine persoana, etc. Si mereu aflu ca, de fapt, ii vedeam bine.

5. Pot sa ma chiorasc singura.
In mod clar, pe departe cel mai inutil din lista, mai ales ca nici nu pot demonstra cuiva. va trebui sa ma credeti pe cuvant - de altfel sunt sigura ca mai toti puteti, doar ca evident ati avut lucruri mai bune de facut in viata: daca flexez ceva ce nu pot sa explic CE aunme e, pot deveni in mod voluntar si temporar mioapa. Isn't that awesome.

6. Imi pot provoca singura carcei, gandindu-ma la ei.

Iarasi, o abilitate nemaipomenit de utila. Cred ca as putea fi, cu atatea talente, Captain fcking Useless, si as avea un costum cu chiloti cu noduri sau ceva de genul. Nu am altceva de adaugat, ca fix asa e: daca ma gandesc, il pot face. Apoi regret ca nu m-am gandit la altceva, evident.

Si mai am si longevivul si deosebit de comunul talent de a da din gura sau din taste vorbind la nesfarsit despre nimic, iar voi tocmai va bucurati din plin de el.
O seara faina sa aveti.

1 comment:

  1. Mdeeci...cu alte cuvinte, iti functioneaza aripile. Bun asa. Am invatat si azi ceva nou. :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)