29 September 2014

Honest Reviews

Daca tot am luat o tona de chestii noi, pot sa ofer my 2 cents about them. Avand in vedere ca le-am luat pe barba si banii mei, presupun ca se poate deduce, cu un minim de bunavointa si IQ, ca nu e reclama ci o opinie si-atat.

1. Protectie pt pat impermeabila de la Ikea
Nu am link, pentru ca m-am ratacit in multitudinea de produse cu denumire similara. E una din alea. Pe o fata e ca un fel de prosop, pe alta parte e nu stiu ce, dar ceva impermeabil.
Am impresia ca e 80 de lei, a fost redusa la 50 la un moment dat. Noi am luat varianta 140X200, pt ca patul lui Alex are 120 latime. Merge si-asa.

Parti bune: nu transpiri, daca juniorul bea prea multa apa inainte de culcare salvezi salteaua. Asternuturile capata aderenta perfecta, oricat te-ai frichini pe ea, datorita materialului ala tip prosop.
Parti proaste: A durat 2 zile pana s-a uscat.

2. Plita cu suprafata de sticla + cuptor electric

Astea nu mai stiu de unde le-am luat, dar personal cred ca sunt cam aceeasi laie, plus minus vreo mica functie sau un detaliu estetic.

Parti bune: Plita se curata f rapid, cu un fas de detergent de geamuri si o laveta
Nu mai am cum sa ard nimic la cuptor
Parti proaste: In afara faptului ca tot nu-mi fac curaj sa coc si prajituri, nu stiu.
Ah ba da, stiu. Manualul e tradus de un ceh beat, care intre doua reprize de mahmureala a incercat sa invete romana in tren. Probabil. Ignorati-l.

Iata principiile de baza ale functionarii cuptorului electric:
* ai DOUA BUTOANE
Primul seteaza gradele. de la 0 la 200 sau 250 sau cat ai
Al doilea seteaza tipul de program. Si ai cam asa: unde iti arata o elice, inseamna ca falfaie ventilatorul. Aia e buna pt rumenire uniforma si preparate mai gingase, sufleuri si mai stiu eu ce.
mai poate sa coaca si de sus in jos, de jos in sus, sau ambele. Restul de functii (decongelare, autocuratare catalitica) poate va intereseaza pe voi, dar pe mine nu, deci mai multe nu stiu.

*Ai un meniu / touchscreen / ceva  intre alea doua butoane.
Oricat de alambicat ar parea, face doar aceste chestii:
- poti sa seteze sa sune cand a atins un anumit interval de timp (d ex o ora de coacere)
- poti sa setezi sa sune, dar SI SA OPREASCA cuptorul , dupa respectivul interval.
Fireste, mai are niste mofturi, dar really,they'renot in the need to know basis.

* Pe interiorul usii cuptorului este f posibil sa ai niste diagrame, insotite de timpi de coacere, temperaturi si cifre. Ia-te dupa ele, ca nu te-nvata de rau. Sunt destul de ugestive, dar ma rog, sa exemplificam pentru cititorii mai putin sugestionabili.
Sa zicem ca ai un cap de porc langa 180-200, 45', semnul ala cu si sus si jos si cifra 3. (e doar ipotetic, da? nu le stiu pe de rost). Asta inseamna ca daca ai o parte din Gigel in congelator (nu musai capul, mne iarta-ma), sansele sa il comestibilizezi cresc considerabil daca-l tii 45 minute la etajul / raftul / treapta 3, pe programul de sa-l parpaleasca si de sus si de jos.

 3. Masina de spalat vase

Confirm ca 85% din discutiile conjugale in contradictoriu au disparut. Nu incerc sa conving pe nimeni, fireste. Mie una nu-mi place sa spal vase. Niciodata. De niciunele. Cu nimic. Stiu reclamele alea in care doamna, insotita de un fel de duh al sticlei de detergent, freaca o tigaie cu asa veselie de zici ca-si sapuneste clitorisul, well, nope, nu e cazul meu. Detest ocupatia aia (spalatul vaselor, ofcors) din tot sufletul meu, de cand ma stiu. Si acum AM SCAPAT DE EA.

Parti bune: Nu mai spal vase, tigai, tavi, nimic.
Parti proaste: Tre sa stau cam 2 zile sa se umple. Dar e ok, pur si simplu le bagi acolo, cand se umple masina apesi 1 buton et voila, fuck'em. Clean.

4. Perie rotativa Rowenta.

ba, eu cred c-o vand pe asta daca nu-i dau de cap.
Am luat-o cu 175 ron, daca nu ma prind odata cum merge a doua perie, aia de ondulat, o vand cu 150. Cum am vandut bicicleta pe blog, asa marit si peria.

Parti bune: Intr-adevar, netezeste si aranjeaza si face parul cuminte, shiny si neted.....
Parti proaste: ......doar ca eu il aveam deja shiny si neted de cand ma stiu, si ideea era sa-l mai ondulez, iar a doua perie, aia mai mica, promisese asa ceva si nu-mi iese, frate. Nu iese si pace. Idei?

Cautat tutoriale pe youtube, umblat pe bloguri de feșăn și stail, gasit tot felul de fatuci adorabile, cu un par care mai de care mai carliontat si mai rebel (cam cum il doream eu), laudand intens peria pt faptul ca-l fac sa fie ca al meu! Adica drept si cuminte. Dar eu vreau INVERS!

In rest, am mai luat o bicicleta lui asta micu, de la Decathlon, si am remarcat ca-s cam toate cu mult mai grele decat cele de adulti. Si inutil de incarcate. La ce-i trebuie, frate, inca 2 kile de cosulete si aparatori de tabla? ma rog.

Ah. da. Si cred ca renunt la ideea de a invata sa merg pe role. N-apuc, n-am timp, si mi-e frica sa incerc asa ceva cu copilul pe langa mine. Fuck it. Deci vand si role. Rocca, Roces, nu stiu. Ma uit acasa, am uitat. Rosii. Cu siret si clape. Purtate de vreo 5 ori in total, pana la primul cur dat de pamant.
Sau poate pe alea sa le vand in primavara, ca parca ala e sezonul cand ne apuca pe toti incercatul de chestii noi in natura.








3 comments:

  1. Draga Karioka,
    Vroiam doar sa stii ca-mi place despre tine :)

    Peria rotativa este facuta pentru muieri cu paru uscat si cretz, nu cred ca merge invers. Doar daca stai cu peria mica cel putin 2-3 minute/bucla si apoi ii dai un strat de fixativ ceva... cred ca iesi mai rapid cu bigudoaie :)

    Si apreciez review-ul la masina de spalat vase :)

    ReplyDelete
  2. Peria ti-o insfac eu, daca o scoti la mezat. Buclele mele au luat-o razna (mi-e lene sa bag uscatorul in par, plus ca de obicei seara sunt asa epuizata de plodix ca-l las sa se usuce in plata Domnului) si tre' sa fac ceva, ca simt ca divortez si de propria-mi podoaba capilara. Thanx !

    ReplyDelete
  3. Ori o vand, ori o returnez, da. Dar divortam clar.

    Ne auzim pe mail sau pe FB.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)