23 June 2014

Mare ți-e grădina, și bine mobilată

Iau în considerare și mobila second hand, cu grad mic de uzură. Așa că hălăduiesc internetul, window-shopping. Am zărit unele chestii faine, în special de la diverși care pleacă din țară. Cineva mi-a dat un pont foarte util - imediat după sezonul nunților găsești și electrocasnice foarte ok, rezultat al lipsei totale de comunicare a nuntașilor care decid să cumpere cu toții câte un cuptor de pâine sau 30 de storcătoare de fructe.
Dar mai găsesc și chestii absolut fenomenale, cum ar fi:



Este un ceas care luminează. Sau o icoană cu limbi, cum doriți. Grandiozitatea acestui obiect este depășită doar de ceasul MEU-icoană-care lumina-și mai și cânta. Am avut așa ceva datorită recunoștinței eterne a unui părinte pentru rezultatele meditațiilor la matematică. Tata nu e genul care să ceară, dar nici care să refuze - recunosc că asta am dobândit-o și eu, și accept fără să crâcnesc cele mai bizare cadouri cu putință, ba mai și mimez admirația, ceea ce evident înrăutățește lucrurile, asigurându-mi încă o stupizenie de ascuns prin debara și la anul.

Nu am o fotografie cu ceasul-icoană respectiv. Cum tata e credincios, simțul său estetic a fost pus în genunchi de respectul față de cele sfinte, chiar și cele sfinte made in Taiwan și absolut ridicole. Ceasul a rămas agățat pe hol multă vreme, oferind alternativ momente de bună dispoziție și de groază autentică. Să îl descriu, să înțelegeți de ce.

Era portretul lui Iisus, cu o aură din ...cadranul ceasului. Avea și coroană. Coroana avea leduri. Avea și ochi. Și ăia aveau leduri. În afara faptului că Iisus se uita mereu cu jale în stânga, de mă făcea să realizez că da, e forte trist că e ora 11 și tema mea tot nefăcută e, obiectul cu pricina avea încă o funcționalitate comună ceasurilor - suna la oră fixă. 
Când se împlineau douăspce trecute fix, sau de fapt orice oră trecută fix, ceasul începea să urle o melodie complet laică (asamblat fiind probabil de un taiwanez ateu și acrit de viață) , ceva cu she'll be riding 6 white horses when she comes - ceea ce dacă mă gândesc bine ar putea fi un fel de apocalipsă a la Radio Erevan -  iar ledurile din ochii respectivului personaj și din coroana acestuia prindeau viață și clipoceau în așa hal de ziceai că te mântuiește pe loc. 
Regret enorm că nu-l mai avem. Dar din ce văd, pot găsi pe olx înlocuitori destul de buni.

Și ghici ce mai pot găsi pe olx.ro - fix ce îmi trebuie. 


masă, cafea, infinit. Ce altceva ți-ar mai trebui?

Plus, infinitul vine în patru culori.



Sau poate vreți să vă jucați de-a Măruță, un mic roleplaying cu soacra.




Eu N-AM avut așa ceva când eram mică, și acum sufăr.





Și tot așa. 
Introduceți voi aici un pasaj de încheiere, că eu nu mai apuc. O săptămână faină să aveți!


1 comment:

  1. Te invit pe la noi, pe la Obor, la tarabe. Fascinație pură. Deși o vizită la Dragonul Roșu e mai orgasmatică – totul e să ai cu cine, căci este nevoie de o rezistență la kitsch proporțională cu fascinația pentru. :D

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)