16 October 2013

Frânturi de vorbe

Legat de omul care a murit şi a fost ridiculizat pentru că a murit cu un cârnat în gura.
Mona remarcă: dacă era un copil în filmuleţul ăla, nu mai râdea nimeni.
Ada completează, cinic dar just:  numai să nu fi fost gras copilul. Că atunci probabil ne regăseam legitimitatea de a ne hlizi.

Laura: " Si mie mi s-a parut trist si de prost gust ca se hahaie netu' de moartea omului...da, era gras si s-a inecat mancand carnati, asa, si? Tre' sa radem si sa tropaim, ca noua nu ni se putea intampla, nuuuu, ca nu suntem grasi si nu mancam carnati...ba uite ca io era sa mor naibii inecata cu o boaba de lecitina ("ajutam" memoria pentru licenta, era s-o dau pe lumea ailalta:))- era mai "demna" si mai "intelectuala" moartea mea in cazul asta?!"

Sorin se întreabă la ce sunt bune asemenea concursuri. La căscat gura, la îndopat, la făcut circ, la adunat voturi, la vândut produse, ca orice alte concursuri. Aşa, la ce e bun hocheiul, că mor şi acolo o grămadă. La ce e bun şi legal boxul?  La ce e bun şi festivalul de dracu ştie, olărit tradiţional, pentru că probabil şi acolo îţi poate pica în cap vreo capodoperă de 45 de kile de lut. Nu desfiinţând evenimentele minimizăm frecvenţa, zic eu, unor asemenea nenorociri. Ci uitându-ne la cei responsabili cu prim ajutorul, securitatea, la organizatori. Cum observa bărbatu-meu, dezamăgit că am sărit asta din postarea anterioara. Era un concurs de băgat chestii pe gât contra-timp. What are the fucking odds for something to go wrong? De ce aveai o ambulanţă la mama dracului şi nu un paramedic sau barim un asistent, infirmier, LÂNGĂ concurenţii care înfulecau acolo? Cu ce ajută că a venit nino-nino cu paişpe kile de aparatură la bord când ăla era deja ţeapăn?

Gabriel  promite că se pune pe cercetat despre cât de posibil e de pus în practică ideea mea (cursuri de prim ajutor ca opţională în şcoală sau măcar oferite gratuit elevilor ) dar între timp îmi dă un link. Mă uit pe el şi văd ca un curs de ajutor e foarte, foarte accesibil. Sunt şi mai scumpe, Laura îmi zice de unul de vreo 500-600 de lei. Dar Crucea Roşie organizează cursuri cu doar 150 de lei - 12 şedinţe, iar elevii şi studenţii care se înscriu ca voluntari le pot face gratuit. Eu una mă duc cât pot de curând. 

Mă duc, pentru că dacă tu erai lângă mine cu cârnatul sau lecitina în gât, aveai toate şansele să mori. Mă duc pentru că una e o poză şi un YouTube clip de 3 minute şi alta e un curs în care să exersezi şi să te asigure cineva " da, mă, aşa se face"
Mă duc pentru că nu ştiu exact ce să-ţi fac dacă te arzi, dacă bei sodă, dacă îţi rupi gâtul, dacă ai mâncat ciuperci, dacă dacă dacă, şi toata constelaţia de deştepţi şi înţelepte, toată claca virtuală de bloguri, siteuri şi păreri nu îmi pot servi de instruire într-un domeniu atât de vital. Cum ai fi tu, viu sau mort, depinzând de mine şi de două-trei minute blestemate. 

Cât despre tine, ăsta suplul şi deşteptul, care te râzi de mort pentru că era gras şi a murit mâncând cârnaţi. Nu ştiu ce să zic. Şi mă-ta s-a înecat, probabil, măcar o dată în viaţă. Apoi a tuşit, s-a prelins şi uite-aşa te-a făcut pe tine. 

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)