11 October 2013

Cinci cuvinte cu C

1. Cainele
A avut acum vreo cateva luni o criza de artrita probabil cu un sold, tremura de durere. A imbatranit in 3 zile 5 ani si l-am bocit si ne-am invartit pe langa el tristi si nenorociti de durerea lui. L-am reparat cu Rimadyl pe moment si ulterior am trecut pe un supliment care va ramane permanent, cu glucosamina si alte alea. Topaie de-atunci ca un catelandru. Va invit sa-mi ziceti ca si cainele are placebo, astia cu "suplimentele n-au efect".


2. Cagula



Am luat doua cagule pentru toamna-iarna, una pentru Alex si una pentru prietenul sau, David. Caruia ii uram un calduros la multi ani, pentru ieri :)
Nu inteleg de ce nu se gasesc si pentru adulti. Din lana merinos si fix asa, da. Eu consider ca mi-ar sta minunat cu asa ceva in cap. Mai ales in ziua de salariu, sa intru intr-un sediu de banca infofolita asa. Ocazie cu care ajungem la al treilea cuvant cu C, ....

3. Cardul
Dupa ani de zile de folosit cardul de salariu cu un PIN atat de cretin ca mi-e si rusine sa dau indicii, l-am schimbat, la insistentele sotului meu. De fapt nu, mi l-a schimbat el, apoi mi-a zis care e. Daca nu-mi zicea, probabil devenea cel mai eficient mod de economisire.

Hai ca dau un indiciu. In asa hal de "rob me please" era incat odata un nene l-a vazut peste umarul meu - din greseala, se plictisea la coada la Mega, si si-a dat ochii peste cap intr-o extrem de elocventa grimasa de "and here we have the winner of So You Think You Can Dumb".


4. Caca.

Inseamna caca.
Inseamna vaca.
Inseamna si casa.

In alexandreza.
Iti dai seama ce inseamna din context. Daca isi pune plapuma in cap si zice caca,  se joaca de-a casa. Daca arata spre o casa, bingo, e casa. Daca e vreo vaca in zona, pe un ambalaj de lapte sau legata la islaz, e vaca. Dar daca se tine de cur sau cauta oala, e caca.
Din motive de bronsiolite repetate si de mama ma-sii de viata ca n-avem cum sa luam o bona o sa ajunga la sanatoriul Bunica-sa pt vreo luna. Dintr-un sadism asumat, chicotesc de ceva zile imaginandu-mi pe soacra-mea cand Alex o sa inceapa sa urle caca cu plapuma in cap.

5. Carne.
Am crezut ca sunt o vegana tinuta in loc de o familie carnivora.
Apoi am cumparat un sfert de vitel.
Sunt o carnivora tinuta in loc (dar nu mult, numai cat se incinge tigaia) de smiorcaielile etice ale propriei constiinte.

9 comments:

  1. Cagule pentru adulti cred ca se mai gasesc la magazinele cu echipament de munte si cele pentru biciclisti. Nu cred insa ca sunt de lana merinos :).
    Offtopic: a ajuns cardul la mine.O sa-l valorifice sotia inainte sa expire. Multumesc.

    ReplyDelete
  2. Mi-a stat inima in loc, am crezut ca zici de cardul din subiect, de salarii, ala cu PINul prost. Cand am mai vazut ca il valorifica si nevasta-ta, sa lesin nu alta.

    Cardul cu voucherul de spa, zici, da? Excelent. Am sunat la receptie, zis de voi, dar daca e vreo problema sunati-ma. *flex*

    ReplyDelete
  3. Am primit o cagula de-aia (ma rog, de 3 ori mai urata) cand aveam vreo 7 ani. Nu cred ca am urat vreun obiect mai tare decat chestia aia. Bine ca Alex n-o sa tina minte mare lucru...

    ReplyDelete
  4. You funny :).
    Offtopic: Ai idee ce inseamna 'zona aqua' ca de pe site nu-mi dau seama. Banuiesc ca intra piscina si sauna. Mai intra si altceva sau mai bine sun la ei si intreb :D?
    Legat de sunat - poti sa mai trimiti un mail cu numarul tau? Ca nu l-am salvat si in caz de probleme, cum ai spus tu, mail-urile implica ceva intarzieri.
    Thx.

    ReplyDelete
  5. Piscina, sauna, jacuzzi si piscina copii. Parca alea erau.

    ReplyDelete
  6. Nu stiu cine e cu "suplimentele n-au efect", eu cel putin nu. Sa nu confunzi cu "homeopatele n-au efect". Nu stiu daca cainii pot afea efect de placeb dar daca orice i-ai dat are un ingredient activ, are sanse sa aiba efecte in functie de cantitate.

    ReplyDelete
  7. Nu tu Saturnine :P Nu mai stiu, fusese o discutie - prieteneasca, deci lasati ciomegele jos! - cu o tipa - altminteri f misto si citita - despre faptul ca eu am luat suplimente in sarcina si alaptare si consider ca asta m-a ajutat. Mai precis ca de asta nu mi-au picat dinti, par, unghii, am fost ok si am avut lapte garla, prea bun, prea ca la tara, asa.

    ReplyDelete
  8. :) eu n-am luat suplimente dupa ce am nascut (doar in sarcina) si nu am avut nici o problema, nici cu dinti cazuti, nici cu parul nici cu laptele. Nici cu somnul :D

    P.S. am dat reply la mail, din ceva motiv am crezut ca se posteaza automat aici :P

    ReplyDelete
  9. Avem cagule, super-practice pt copii, le si plac mult. Sotul si-a luat iarna trecuta, de la un mag cu army, de pe net, e f mandru :) Merge pe bicicleta zilnic si chiar i-a picat la fix.
    Eu n-am, cred ca mai rau m-as enerva sa o pun/scot, si mi-ar strica freza, pt cat mi-ar folosi, deci n-ar fi eficient :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)