13 February 2013

Daca timp aveam, blogger ma faceam

Am de fapt alte chestii sa va spun, mult mai faine.
Am cadouri de pozat si cu ele de laudat (nu ca sa ma laud si atat, vroiam sa va zic si de sursa, etc, e de bine), am un eveniment de promovat si cu el de invitat, dar nu apuc sa fac nimic din toate astea asa ca doar dau copy paste la o intrebare de-a mea, absolut ridicola dar in continuare nerezolvata si deloc retorica:

Eu: sa nu crezi ca fug de tine dar e 4 si tre sa merg la cresa. insa vroiam sa te intreb, ca in reclamele la detergent: cum faci tu rufele albe albe?
Eu: le tii in clor?
Eu: io le bag la 90j grade da digeaba
Eu: am observat ca ale soacrei erau mai albe. mor de ras, citesc ce scriu si parca-s un personaj din reclame la Bonux. cred ca pun pasajul asta pe blog.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)