11 October 2012

Ceva frumos

Avantajul (unic) al setarii de la blogger care te pune mort copt sa te loghezi daca vrei sa comentezi e ca am uneori posibilitatea de a fi un mini stalker. Inofensiv si prea lenes pentru a stalkui (traiasca romgleza) mai departe de doua clickuri insa.
Nu ma obsedeaza comentariile si comentatorii dar am inceput sa va stiu pe unii din voi (cred si eu, daca suntem vreo 5 cu totii, haha) si ciulesc urechea virtuala cand se aud pasi noi pe la mine prin pridvor.

Recomand blogul asta:
http://frivolitati.blogspot.co.uk

Pentru ca imi place, pentru ca e plin de umor, onest, inteligent. Probabil cum mi-as dori eu sa fie blogul meu dar nu-mi iese.


1 comment:

  1. Pune-ti un statcounter ceva sa vezi acolo stalking pe IP. Poti sa le pui etichete gen "Stalkerul din Budapesta" si vezi cand mai intra :))

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)