03 April 2012

Ce-am mai vizionat

M-am uitat la The IT Crowd - un serial in 4 sezoane cu prea putine episoade. Britanic, foarte haios.
Din pacate nu au avut o continuare; cica they did not wish to outstay their welcome. Ce nasol, fix astia. Nu puteau sa nu outstay their welcome fucking the Young and the Restless?



Am mai vazut The Help. Ok, cam previzibil si boring. Poate nu e boring daca esti american alb si vrei un Sunday evening guilt trip.




Alin sustine cu inversunare ca Angelina Jolie poate sa joace; asa ca m-am uitat si la Changeling. Se joaca pe sine, ca si Johnny Depp sau Winona Ryder. Sa fie sanatoasa, ca frumoasa deja e. Anyways, interesant de notat ca am scotocit pe net si Changeling din nefericire chiar e bazat in proportie de vreo 75% pe fapte reale. Terifiant de mult pentru subiectul filmului.




Am revazut Little Miss Sunshine, ador filmul acesta.



Revazut American Beauty, pe asta nu-l ador dar a fost fain sa-l revad. Cateva scene notabile prin erotismul de data asta neincarcat de violenta - nu stiu daca ati observat dar americanii trateaza sexualitatea cu o agresivitate demna de un pastor presbiterian.



vazut The Hunger Games, m-am oprit pe la jumate, vreau sa citesc cartea. Cica reviewurile sunt furibunde impotriva lui "ce cacat de film, ce carte faina" ok, deci daca mie mi-a trezit interesul filmul inseamna ca ar fi o carte faina de citit.
Prevad aparitia unui nou sex simbol gen Lara Croft.



Vazut Ghost World, groaznic de dezlanat si slow paced, stiu ce vroia sa fie, sorry dar nu e. E genul de film care isi doreste sa te faca sa iti pui intrebari, sa te framanti etc. Singura intrebare pe care mi-am pus-o a fost daca nu cumva Scarlett s-a nascut cu sani misto si sex appeal cat carul.

1 comment:

  1. Hunger Games chiar merita citita. Intreaga trilogie. Dar adevarul e ca prima carte are impactul cel mai puternic.
    Little Miss Sunshine a fost o surpiza atat de placuta pentru mine, mai ales ca am dat peste el din intamplare, butonand aiurea televizoul intr-o zi, ca sa pierd niste timp.
    Ieri seara am inregistrat Leopold and Kate... genul de film bun ca o cana de vin fiert cu scortisoara, la gura sobei, intr-o seara de iarna geroasa. Cu mult, mult, mult zahar in el, if you get my point :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)