26 March 2012

Am role!

Ok, mi-am luat.

Am fost ieri cu Alin, Pat si Jen in Herastrau, le-am incercat pe-ale lui Jen mai intai. N-am cazut dar e si greu sa cazi cand te flancheaza doi in permanenta...Am bajbait si singura cam un sfert de alee. Vreau sa mai merg si n-are cine sa ma tina! Alin vad ca e mai ocupat sa importalizeze posibile cazaturi spectaculoase, probabil vrea sa ma puna pe FB sau 9gag. Mdeah.
De fapt de-acu as putea sa merg si singura dar sincer mi-e ca imi scrantesc ceva si n-are cine sa ma adune de pe jos.
In jurul meu cam tot timpul "lectiei" au plutit gratios doi copilasi - pana in 10 ani. Pe role. Cu parintii incurajandu-ma condescent "nimeni nu s-a nascut invatat!" Spre deliciul maxim al spectatorilor de cate ori plecau Jen / pat / A. , ma puneam pe zbierat. Just great.
Nu pot sa ma intorc, nu pot sa ma opresc si mi se pare nefiresc sa pun calcaiul jos. Dar imi place!
Am scotocit prin Carrefour dupa ceva potrivit bugetului meu jerpelit; am gasit, insa erau suspect de uhm, nu stiu cum sa zic, nu tineau clemele alea, ma durea piciorul, ma rog, nasol. Prin urmare am luat de pe okazii altele. Rolls ahead!
Daca nu mai scriu inseamna ca mi-am rupt vreun membru important in procesul de creatie. Cum ar fi gatul.

ETA: mi-am luat si protectii.

1 comment:

  1. Felicitari!!!! stiu cum e cand se uita copiii la tine ... las' ca inveti, nu-i bai. si pe urma sa te tii :)
    tine-ne la curent cu progresul ca eu sunt interesata :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)