28 January 2011

Omul rau

Nu mare lucru de spus, doar o calduroasa muie celor care la fiecare incident in care un om este atacat / ranit / ucis de caini baga la inaintare argumentul "simte omul rau".

Am si eu caine. Nu stiu daca "simte omul rau" sau nu. Dar nici nu-mi pasa.

Un caine nu este un surogat al justitiei divine. Daca simte omul, rau, bun, speriat, cum o fi el, singura reactie acceptata ar trebui sa fie de cel mult prudenta.

Asa poate simt si eu ca jumatate dintre oamenii pe care-i intalnesc zilnic sunt niste imbecili frustrati. Daca scot un par si le fut una in cap in virtutea simtamintelor mele si a presupusei lor naturi malefice, ajung la puscarie. Daca as fi maidanez insa, mi s-ar organiza proces si as ateriza intr-un calendar canin din Germania.

De asemenea; fiecare dintre cretinii care hranesc si atat cainii maidanezi sunt complici directi pentru fiecare dintre incidentele legate de acestia.

Vrei sa ii ocrotesti cu adevarat? Ia cainele in casa, du-l la medic, deparaziteaza-l, asigura-i un spatiu in care sa fie protejat de lume si lumea de el, cum ar fi propria curte sau locuinta. Scoate-l afara supravegheat, in lesa. Pune-i o botnita daca musca, indiferent de rasa sau marime.

In rest, diversi imbecili care se simt sfinti Francisc de Assisi pentru aruncat ciolane de pe balcon se gasesc la tot pasul.

6 comments:

  1. In anumite cazuri particulare e vorba de tarani colonizati la bloc obisnuiti cu animale in jurul gospodariei (sa latre dom'le daca vin la furat de stergatoare in parcare). M-am saturat ca "Fetita" sau "Azorel" sa ma intampine cu coltii scosi cand ma intorc noaptea acasa. Or fi si ele suflete dar sa ma mai scuteasca. Nu vreau sa-i omor eu cu mana mea dar nu vreau sa-i mai vad - nu ma intereseaza ce fac cu ei (clei, manusi, ingrasamant, tinut in puf platit de madam bardo sau fir fotăn).

    ReplyDelete
  2. Subscriu total acestui articol. Asta cu "simt ei oamenii rai" este una dintre marile stereotipii imbecile ale iubitorilor de maidanezi. Ca o completare, mai e una (sa-i spunem varianta B a stereptipiei de mai sus): "Pe mine cum de nu m-au muscat / latrat niciodata?!"
    Mortii ma'tii, nu stiu, poate ai mancat o tona de rahat. Dar daca pe tine nu te agreseaza nu inseamna ca altii nu sunt atacati. Si nicidecum nu inseamna ca au ei (oamenii atacati adica) vreo vina pentru asta.
    In fine, sunt multe de spus pe tema cainilor. Am postat si eu mai multe articole pe blog, dar mai mult ca sa defulez, pt. ca nu cred ca ele ar putea influenta pe cineva sa ia atitudine.

    toate cele bune,
    Bogdan
    (ai un blog satiric excelent, te urmaresc de aproape un an).

    ReplyDelete
  3. cred ca nu e totusi bine sa ginditi asa!AVETI MARI PROBLEME!

    ReplyDelete
  4. Ne scuzi, etatis, suntem oameni rai, din aia pe care justiatiarii caini, acest etalon perfect al calitatilor umane, ii simt.

    ReplyDelete
  5. Mda, cam asa este! Am crescut in Ro si cand eram mic am fost muscat de 4 maidanezi (toti deodata, bineinteles) si de atunci am ramas asa, un pic circumspect in preajma lor. Anul trecut m-am intors in Romania pentru prima data dupa 15+ ani si surpriza mare, maidanezii se pare ca s-au inmultit. Drace, chiar imi era frica sa ma intorc acasa noaptea, nu puteam sa fac un pas printre blocuri fara sa fiu marait, latrat, iarasi marait sau adulmecat.Sa fiu sincer aproape ca ma udam in pantaloni cand vedeam vreo 5 - 6 "fetite" si "azorei" venind in directia mea! Dar deh, in final mi-am spus ca nu trebe' sa-mi fie frica, ca ei adulmeca "omu' rau" si io nu-s rau asa ca... Vecinii in schimb erau mandrii de Bucuresti, "capitala europeana, bah!" si nu erau prea fazati de caini, din potriva mai ii si hraneau. "Si cum ti se pare Bucurestii domne' ca am intrat in Ieuropa?" si ma tot gandeam ca ultima data cand m-am plimbat pe la intercontinental, chiar in fata unui restaurat bengos de zece stele, doi caini se futeau de zor, in timp ce clientii stateau la masa si conteplau actiunea canina prin ferestre mari si curate, halind-usi friptura sau ce dracu mananca aia in restaurantele bengoase. Si sa mor io daca nu ma durea sufletu' sa le spun ca alte capitale europene nu-s infestate de caini vagabonzi care te papa daca "simt ca esti om rau" sau daca asa li se pune lor pata... Da dom'ne, asa e cu cainii in Romania. Si citind blogul asta m-am bucurat enorm ca nu sunt singurul care vrea sa se descotoroseasca de ei.

    ReplyDelete
  6. Haideti aici, poate reusim sa gasim ceva solutii concrete impotriva acestui flagel, nu doar sa defulam online:
    http://www.facebook.com/home.php?sk=group_184630128238878&ap=1

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)