03 November 2010

Pe cuvant de non-pionier, promit solemn....

Ti-am facut atatea promisiuni si daca m-as tine macar de doua trei tare fericiti am fi.

Promit sa nu ma mai panichez.

Doar ca e greu, stii. Tu esti acolo un botz mic, te simt in fiecare zi facandu-ti micile sedinte de aerobic, ba intr-o parte ba in alta a burtii mele. Tot ce vad din tine sunt ecografiile; si uneori dormi tun, alteori iti pui mainile pe fata sau tresari cu totul si mi-e ciuda ca habar n-am cum iti e. Te deranjeaza, nu te deranjeaza, oare esti bine, oare nu. uite ca nici n-ai iesit inca si eu dezvolt sindromul clostii de pe marginea lacului intern.

Cica de cateva saptamani ne si auzi, in special pe mine. Nici nu stiu ce sa-ti zic. M-am facut cat un purice cand m-am gandit la gusturile mele muzicale; iarta-ma mai asta micu' da baby Mozart nu-mi surade deloc si sper ca Toy Dolls si Pixies sa nu te fi zdranganit prea tare. Oricum, prevazator, acu ascult la casti.

Mi se pare asa ciudat ca ma intreaba toata lumea pe mine, cum ma simt, de parca eu as conta in momentul asta. Eu cum sa ma simt, sanatoasa tun, hranace, somnoroasa si plina de endorfine din calcaie pana-n crestet. Numai un ranjet si-un alint.
Dar tie cum ti-o fi?

Promit ca deindata ce iesi sa le dau dracu de instructaje de educat plozii a la Himmler si sa dorm cu tine (si cu tac'tu evident) cel putin in primele luni de viata. Cred ca o sa ai o viata inainte sa iti ceri si reclami camera ta si spatiul tau.

Promit sa nu fiu imbecila si sa nu-mi proiectez mai stiu eu ce vise trecute asupra ta. Mereu imi amintesc de plodul ala mic si palid de la echitatie, cu nume princiar si tata cu ghiul si nr de masina pleonastic.
"Ii place sa vina aici?"
"Probabil. Aici nu plange"
"Dar unde plange?"
"La inot, karate si pian."

Deci promit sa nu te tarasc sa faci chestii care ne plac mai mult noua decat tie. Exceptand scoala. Acolo, cu regret si jale, te voi duce.

Promit si sa te alaptez cat e necesar, chit ca mi s-or duce tatele in sosete. Lasa, un motiv (in sfarsit!) plauzibil de a le reconstrui daca e cazul.

Promit ca taica-tu e un nene de treaba. Mult mai de treaba decat mine, de altfel. Asta e clar. Nu zic ca nu te iubim la fel, dar la el probabil o sa gasesti acea siguranta calma de sine cand la mine te vei impiedica de vreo istericala.
O sa te invete o multime de chestii, daca vei vrea. Si eu la fel.

Cresti, nu gluma. Ma intreb unde incapi. Inca nu ti-am luat mare lucru, m-am codit cu spaima dar de-acum am curaj sa-ti iau cate ceva. Cica esti voinic si cresti frumos. Si cine-ar fi crezut, aschia de mine e si ea sanatoasa tun.
Avem si-un caine, te-asteapta si ala. Hm, pe cine mint eu aici. Nu te-asteapta ca habar n-are saracu. Ceva ceva din explozia de estrogen i-a atras atentia, ca a devenit si mai mamos si mai bland fata de mine decat era inainte. Cu atat mai bine. A devenit perna mea 100% organica de graviditate.
E un caine frumos, destept si cuminte. Si n-am sa te las sa-l chinui, doar pentru ca stiu ca te-ar indura. Sper sa ne duca si capul cat sa il mentinem printre noi cat mai mult timp.

In rest, nu stiu ce sa mai zic. As vrea sa pot face mai multe, dar tot ce pot face e sa ma tin de vitamine si alte suplimente, mancare si somn.

6 comments:

  1. multa sanatate la amandoi!

    Mi-au placut mult ideile originale ce iti compun blog-ul.

    ReplyDelete
  2. Super articol! Noi am adoptat copilul si aveam un prieten adevarat, o boxerita. Ca nu ii pot spune caine nici acum. Aproape toata lumea ne-a batut la cap sa o dam cand aducem copilul acasa. N-am dat-o si si-a terminat zilele acasa la noi. Nu pot spune ce-i facea copilul. Era vai de capul ei dar statea.

    ReplyDelete
  3. cea mai frumoasa declaratie de dragoste:)
    am zis!

    ReplyDelete
  4. :) Ai sa vezi ce minune e sa dormi cu puiul langa tine. Sa il simti la fiecare respiratie mai adanca sau la fiecare miscare. Si dimineata cand se trezeste, ai sa vezi ce inseamna cu adevarat sa te soarba cineva din ochi. Niciodata, nimeni nu s-a uitat cu atata dragoste si bucurie la mine, pana la fiica-mea.
    Multa sanatate si sa auzim numai de bine :)

    ReplyDelete
  5. Multa sanatate amandurora! Nastere usoara.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)