14 November 2010

Nu-mi place...

Nu-mi place moda de anul asta deloc.
Uggs arata ca niste tarlici creati de un neanderthalian.
Care n-a descoperit inca uneltele.
Mocasinii, botinele cu varf rotund si gentile astea sub forma de plosca cu maner sunt oribile. Mi se rupe ca le poarta Jessica Alba. Mamaie-mea a avut genti mai faine. Si pantofi mai sexi, la 80 de ani.
Jeansii skinny purtati de femei grasute sau cu picioare scurte arata iarasi oribil. Nu inteleg de ce ti-ai dori sa dai iluzia ca ai un fund mare si plat si niste picioare si mai scurte si butucanoase decat ai deja.
Pantalonii stil "m-am cacat pe mine". Si aia sport si aia tweed.
Corsetele purtate de femei cu toracele mare si talie inexistenta; eventual si piept plat + spate lat.
Freza aia stil "am un ciob dar n-am oglinda, n-are cine sa ma prinda"

Vad ca au revenit anii 80 cu un mic twist. Vai, cat urasc anii '80. M-am nascut pe la inceputul lor dar parca au fost epoca de proslavire a poliesterului sub orice forma. Umeri bufanti, gloss fosforescent, colanti creti, Madonna, par tapat, gayisme ieftine - exista si gayisme cu gust, nu e pleonasm, promit.

6 comments:

  1. ohh, daaa... pantalonii "m-am..."! nici eu nu puteam s-o zic mai bine :)))

    dar de animal print ce zici? eu nu mai pot cu animal printul

    http://www.femeia.ro/moda-si-stil/tendinte/tendinte-toamna-iarna-2010-2011-animal-print.html?avpage-galleryPages=detail&showGalerie_femeia=4046

    ReplyDelete
  2. UGG sunt ca niste cizme de astronauc. Stai sa le vezi pe alea cu blana alba sau roz. Mai ales cand e mocirla afara.

    ReplyDelete
  3. Cum ma imbrac azi ?
    "ma trezesc dimineata , pe jumate adormita , scap in cutia cu farduri vreo 5 minute , insfac repede o pereche de pantaloni "m-am ... , iau de pe scaun bluza animal print trendy si o asortez la niste botine cu toc cui si tinte (ca doar am 1, 25 si trebuie )...inainte sa ies pe usa arunc pe umar un sac pe post de geanta si gata , ziua incepe minunat! A si sa nu uit, esarfa , roz , neaparat roz!


    Bleah!

    ReplyDelete
  4. ah, era sa uit...
    jeansii skinny purtati de femei grasute trebuie neaparat asortati cu o bluza mulata si decoltata!!! eventual animal print ;))

    ReplyDelete
  5. eu ii numesc ceva de genu:
    "care-i turu,care-i curu" :D

    ReplyDelete
  6. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)