09 November 2010

Cenzura, cenzura, dar s-o stim si noi.

Am avut un numar de comentarii care nu s-au vazut in veci publicate. Si mai am si un numar care nu vor fi in veci citite, deoarece marcand primul ca spam am scapat de toata seria de la acelasi utilizator.
Singurele tipuri de comentarii care nu ajung aici sunt cele:

- incorecte gramatical
- absolut tembele, dar va asigur ca sunt extrem de putine. E un nene d ex care ura cu mult entuziasm muie martorilor lui Iehova, ateilor si mai nu stiu cui acum cred vreo juma de an (habar nu am daca a revenit intre timp, repet, filtrul de spam chiar isi face treaba). Nu am nimic cu urarea, dar ma deranjeaza cumplit sa fiu pusa in acelasi context - propozitie chiar! - cu membrii oricarui cult religios.

Deci stimabile, ureaza-ne separat si poate revii printre noi.

Referitor la incorectitudinea gramaticala. Mi se rupe ca esti un geniu pustiu si ca de fapt ai ganduri frumoase, suflet curat si chiloti schimbat zilnic. Scrii ca un dobitoc, pari un dobitoc, esti un dobitoc. Atat.
Nu intentionez sa va cunosc pe niciunul / niciuna dintre voi dincolo de "aparente". Iar aparentele, in cazul vostru, sunt felul in care va scrieti ideile si evident ideile in sine. Daca la idei aveti liber sa fiti la fel de tampi ca mine, macar forma in care le asternem sa fie buna.

In plus. Eu nu stiu cand / cum / daca ati invatat sa scrieti, dar eu am invatat undeva intre 5-10 ani. Cam in aceeasi perioada inveti si alte lucruri importante: sa te stergi singur la cur, sa te imbraci neajutat de nimeni, sa mananci cu tacamuri, sa nu-ti sufli mucii cu degetele, sa tragi apa. Faptul ca dati rateuri atat de penibile la potrivit o cratima sau silabisit un cuvant al limbii materne ridica semne de intrebare asupra restului activitatilor enumerate mai sus.

Pe scurt da, va consider imbecili. Agramati imbecili mai precis.
Scuzele sunt variate.

1. Lipsa de timp
Pentru asta exista prescurtarile.
Si daca timpul iti lipseste in asa hal nu mai scrie deloc. Nimic. Niciodata. Doar semneaza-te. Cu degetul.

2. Conteaza sa se inteleaga.
E ca si cum mi-ai spune ca nu conteaza ca ti-a ramas cacat in chiloti, importanta e intentia de a te sterge la cur. Da, se observa ca ai avut ceva de gand daca te plimbi cu placinta intre buci si somoiogul de hartie lipita. Dar rezultatul final pute.

3. Eu am fost bun la matematica.
Hai mai du-te-n pizda ma-tii.
Taica-meu e profesor de matematica.
Printre altele scrie corect, lizibil, citeste carti dar si ziare, se exprima fluent si argumenteaza bine.

Cand am vazut acum cativa ani Idiocracy, am ras crezand ca tocmai am urmarit un fel de comedioara SF.
L-am revazut anul asta. Il consider acum documentar.
La anul va fi buletin de stiri.

2 comments:

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)