22 January 2008

Un fleac, m-au ciuruit.

Deci s-a intamplat in felul urmator.

Dupa vacanta de iarna, din care ne-am intors mai lancezi, mai colesterolizati, mai molai si mai bolanzi cum sade bine omului gospodar, a venit seful sefilor sefei noastre. Deci al mare, Tatalor carevasazica.

Carele ne-a adunat frumusel pe toti intr-o sala de sedinte. Noi, bine dresati de la cele anterioare, deja anticipam frumoasele grafice, minunatele powerpointuri si stralucitoarele harapnice pe spinare care se termina in "keep it up".

Cand colo, a fost prima - si cred ca si ultima - sedinta la subiect pe care am prins-o vreodata aici.
Ne-a explicat in felul urmator.

"Dragii mei cretini,

Acu doi ani de zile noi am infiintat aceasta frumoasa cloaca de frecat menta si am incercat sa ajungem in punctul X. Cand colo, suntem in punctul Y. care e mai la vale. Ne-am gandit noi asa ca ce a mers pe large accounts etc o sa mearga si pe mass market deci am aplicat o strategie identica.
Dar ce sa vezi, n-a mers. Plus, cat ati fost voi in vacanta, v-am cerut listele de clienti cica sa le bagam in maretul nostru viitor proiect, si cand colo oops we did it again am observat ca vorbeati serios cand mieunati ca nu mai aveti pe cine suna.
Asa ca, jenati oarecum de bata noastra-n balta, am decis sa dizolvam departamentul si sa-l bagam sub pres, ca de n-ar fi nu s-ar mai povesti. Pe 27 februarie dispareti d'aici.Senc iu for biing with ze corporation. Good luck on finding new jobs. Zbai!"

Asta s-a intamplat acu aproape o luna.
Deci iar sunt semi-jobless dar de data asta s-a dizolvat tot departamentul sub onoratele noastre cururi. Prima data am incercat transferuri, incurajati de ..incurajarile lui Mr Red Socks care ne-a promis ca ne va recomanda calduros celorlalti manageri. Eu nush ce intelege ala prin calduros, dar deja in alt sediu al respectivei corporatii a ajuns zvonul ca toti suntem o adunatura de loaze proaste, zvon mult mai usor de imbratisat decat ala cu "oops, wrong strategy". Asa ca transferuri pula, astia ne resping inainte sa ne cheme la un prim interviu.

So Bestjobs, here I come.

Ah, rugaminte catre onoratii angajatori: scrie naibii titlul corect al postului oferit, de unde pana unde e secretara sinonim cu assistent manager sau admin IT cu Support Manager, sau femeie de serviciu cu Office manager wtf? Cred ca-i ca'n firma lu cumnata'meu care e plina de sus pana jos numai de manageri. Serios vorbesc. Sunt vreo 30'j de project manageri, 10 support manageri etc etc etc.

Si aceeasi rugaminte referitor la descrierea responsabilitatilor. Scrie te rog "avem nevoie de unul sa bata cuie in pereti si sa monteze tevi" in loc de "self-driven, result-oriented, proactive person"

ca asa sunt buna la toate , ca si 99% din restul candidatilor.
Normal ca sunt self driven, vezi pe cineva taraindu-ma la interviul asta?
Si faza cu result-oriented. Are iu rizult oriented madam? Nu fai, sunt cause-oriented. De egzamplu cine-a fost mai intai, oul sau gaina? ha? Pana si cainele meu e result oriented.

Mai apuca jalea cand ma gandesc la interviuri in primul rand si la seria penibila de intrebari de la HR.
Unde te vezi peste 5 ani?
In locul tau??
In namibia?
In Peace Corps?
In casa?

Cum reactionezi la situatii de stres?
Fiind o fiinta normala, ce kkt astepti de la mine sa iti zic?
Pai draga domnisoara cum sa va zic eu in situatii de stres urlu, zbier, ma dau cu curul de pamant, apoi torn benzina pe mine si urlu sa vina OTV'ul ca-mi dau foc.


Sau beneficiile, atunci cand nu au bani dar au gaselnite.
va dam laptop.
Am desktop acasa.
Da dar noi va dam laptop.
Da dar ce as MAI putea face cu el.

va dam mobil.
ma cac in el, am unul perfect functionabil. da-mi bani te rog.
da dar va dam mobil GRATIS
Si al meu e tot gratis ca de cati ani il am s-a amortizat investitia.

va oferim mediu dinamic.
tie ti se pare ca provin dintr-un mediu static? ca am iesit dintr-un borcan de formol sau ca traiesc cu animale impaiate prin casa? mediu dinamic e si un castron cu cacat, si in ala misuna ceva.

si va mai oferim si sansa unui colectiv tanar.
De ce, par pedofil sau ceva?
Ce sa fac eu cu respectivul colectiv tanar?cu ce ma inveseleste pe mine un salariu de cacat DAR un colectiv tanar? vine tinerimea sa-mi plateasca facturile?

Si va mai oferim si sansa unui viitor.
Adica nu-mi tragi un glont in cap sau cum dracu ca viitor am si cu si fara tine. Detaliaza, cum adica imi oferi un viitor? Imi dai zestre ? Fortezi timpul sa treaca?

Meh.

3 comments:

  1. traim in romania si asta ne ocupa tot timpul, iti suna cumva cunoscut?

    suntem condusi de cretini incompetenti, daca cei de la parazitii au spun-o eu unu le dau o foarte mare dreptate

    ReplyDelete
  2. Baaaai, deci de-aia!

    Bine ca m-am lamurit, ma gandeam la toate prostiile, ca de exemplu ca muncesti? :)

    Lasa ca se rezolva. Sugestia mea profesionala e sa astepti ca cimpanzeul intr-un colts, ca doar n-o sa te tina o vesnicie.

    G.

    ReplyDelete
  3. Yupiiii, ti-am citit toate posturile de pe andreigheorghe.ro, si cand credeam ca te-am pierdut definitiv, ultimul fiind din 2005 mi-a venit ideea salvatoare de a de un search pe Google dupa "karioka"....wish you best!

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)