08 January 2008

Ce-ti doresc eu tie...

Mda deci e sezonul promisiunilor facute siesi si celorlalti , gen anul asta n-am sa mai las capacul de la buda ridicat, anul asta ma las de fumat, si al dorintelor, gen sa va fie casa plina sa cresteti mari etc etc

Well eu am un alt gen de dorinte poate nu atat de formale dar macar cat se poate de sincere. Probabil majoritatea nu se vor implini nici la anul nici la multi ani. Sunt dorinte rele, dar sunt din tot sufletul.

Imi doresc ca oamenii sa faca puscarie, implicit sa fie fututi in cur batuti sau umiliti pentru cruzime fata de animale. Aici includ taranoii care bat caii pana mor, cretinii care dau foc pisicilor, idiotii care-si pun cainii la lupte si multe multe alte subcategorii omniprezente. Imi doresc sa plateasca niste amenzi atat de mari sau sa si-o ia atat de naspa in parnaie incat sa nu-si mai doreasca in veci sa aiba vreun animal.
Imi doresc ca babelor care latra la casieritele de la Angst de ta pana seara sa le explodeze o conserva de mazare in proteza sau sa le pice in cap un neon ceva. Avand in vedere ca umbla in gasca, un neon sau un panou din ala cu tigari ar face lumea mult mai buna.


Ii doresc responsabilului meu de scara, un mos alcoolic, prost si grobian, sa se intoxice cu alcool metilic sau sa alunece in timp ce gesticuleaza si urla la femeia de serviciu, dandu-si aere de Napoleon. Imi doresc sa pateasca ceva care sa-l lase mut, eventual sa-si muste limba in timp ce se ratoieste.

Imi doresc sa apara o fantoma sau un varcolac cand se intruneste toate mosnegarimea sa urle sa dezbata fix in fata usii mele, poate asa se sperie si se curata sau macar se cara dracului de aici.

Imi doresc ca toti muncitorii din constructii sa devina peste noapte homosexuali si sa se fugareasca unii pe altii printre lopeti si basculante urland "Coaieeeee! ce te-as futeeeee" si sa ma lase'n pana mea in pace.

Ii doresc doamnei de la Guliver care n-are in veci rest sa-si primeasca tot salariul pana la pensie SI pensia in fise de cate 1000.

Ii doresc cocalarului care mi-a sutit niste toale de pe sarma sa crape imbracat in ele. Nota bene, era si-o fusta.

Pe de alta parte le doresc fetelor care-mi vin sub geam in zile mai calduroase legalizarea cat mai rapida a meseriei lor si conditii mult mai bune de prestat decat un colt de bloc plin de rahati.

Si multe muuulte altele. Am sa mai mai gandesc, momentan mi-e foame.

1 comment:

  1. da' stresata esti,maica...
    ia de te mai hodineste !

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)