06 December 2007

Cautarea zilei + covorasul magic

Cautarea care m-a scos din starea mea de "life sucks" si care a facut trimitere la blogul meu este

"Am nevasta nu stiu ce este paranoia"

....o sa afli. Ti-o zice o nevasta.


Iar cate despre covorasul magic, este fix ala de la intrarea in frumoasa corporatie unde imi tarasc hoitul de pe o zi pe alta. Din reflex conditionat imi sterg picioarele. In urma acestui igienic obicei era sa ma schilodesc pe veci si sa ma imbogatesc din despagubiri sau sa mai si crap eventual si sa-mi imbogatesc sotul care nu-i asa din banii de asigurare mi-ar trage numai parastase.

Covorul ala e 100% plastic spongios iar in combinatie cu apa si noroiul devine o capcana perfida si..mazgoasa, un soi de derdelus gelatinos cu diagonala de 40 cm. talpile cizmelor mele - care apropo NU sunt impermeabile cum cica ar fi - au luat un avant aproape de nestavilit iar ce era in ele adica picioarele mele s-au dus si ele inainte evident si uite asa augusta mea fiinta a ajuns pe gresie care gresie si ea e alunecoasa si uite asa am facut niste miscari de Bambi - nu trupa Bambi, ciuta Bambi - pana in lift spre deliciul handralailor de la paza.

Ma rog cu ei n-am nimic si eu as fi ras in mod sigur. Am accese isterice de ras in situatiile cele mai nepotrivite posibil pe care nu mi le pot stavili. Dar despre hlizelile mele si situatiile in care m-au bagat, alta data.

1 comment:

  1. un adevarat "personaj" , covorasul meu magic sterge toate neplacerile zilei, cu el ocolesc metrorex, ratb, si ma duce direct acasa,prin aer bineinteles, fara sa imi fie insa frig..

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)