19 November 2014

Ploua, ploua...

Azi a plouat cu chestii faine.

1. Mi-am dat demisia (e de bine, da)

2.Cu ajutorul unei fete dragi cunoscute la lansarea cartii Pedepsiti prin Recompense am dat de ce-a mai ramas din neamurile de la Comani, din partea maica-mii. M-am bucurat nespus sa le aud astazi glasul si-i voi vizita cat de curand pot.

3. Acasa ma asteapta tarte si macarons de la Le Gateau, despre care deja vorbeste asa fain si detaliat Lauraca-mi ploua in gura asteptand sa ajung acasa. Sper sa fi ramas ceva si pentru mine. Dragostea si reviewurile la comestibile trec prin stomac, asa ca pe mine o sa ma asteptati o zi doua cu feedback-ul. Dar o stiu pe Laura cat e de pretentioasa si de mofturicioasa la mancare, mai ales la dulciuri, deci probabil singurul lucru de rau care s-ar putea intampla ar fi sa nu-mi mai opreasca nimic cei trei flamanzi de acasa. Caz in care veti avea un guest-post foarte dramatic.

4. Maine trag la sorti pe una din doamnele invatatoare sau profesoare care va merge in locul meu la conferinta. Iar din restul, voi extrage castigatoarea unui exemplar din cartea dumnealui.
Click aici daca intruniti conditiile si vreti sa participati.

5. Planta noastra carnivora prinde muste de zor!

O zi absolut fantastica :)

4 comments:

  1. Really, musciscula supravietuieste? Good girl, bravo ei! In alta ordine de idei, eu zic sa te grabesti spre casa :D Si adevarul e ca de cate ori te-am abordat in ultima vreme sa carcotesc despre oameni care n-ar trebui ever sa puna mana pe tava si pe nuca de cocos, cred ca te bucuri sa ma auzi vorbind si de bine pe cineva : )))) O sa-mi fie asa dor de tine! Pidgin won't be the same without you!

    ReplyDelete
  2. Cum ai convins planta carnivora sa prinda muste? (eu am pus-o pe-a mea langa banane - in ideea ca astea atrag musculite - da' chiar nu stiu daca prinde sau nu)

    ReplyDelete
  3. De unde ai luat muscipula? Vreau si eu...

    ReplyDelete
  4. Adrri - n-a convins-o nimeni. Cum statea ea asa, admirata de sot, a venit o musca, s-a asezat....planta a facut clamp! si apoi a inchis de tot perisorii, i-a rasfrant pe exterior.

    Rant - A luat-o sotul din Carrefour cica.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)