25 November 2014

Cititorii printre noi

Fara alta introducere, doamna profesoara care mi-a luat invitatia si s-a dus sa profite de ea, probabil mult mai fructuos decat as fi putut eu vreodata:

Dragi cititori ai blogului meu preferat, am mari emotii stiind ca urmeaza sa am o clipa de celebritate tocmai in "casuta" in care intru frecvent in cautare de senzatii tari oferite de Karioka. 

Va scriu in calitate de castigatoare a unei...conferinte, nu-i un lucru mic, nu? Cred ca pentru intaia data in viata mea au fost sortii atat de binevoitori incat sa fiu extrasa tocmai eu, care ma declarasem vesnic ghinionista. 
Ca sa nu ma lungesc cum am prostul obicei (as putea fonda o teorie:"oamenii scunzi se lungesc mult") am participat la conferinta lui Alfie Kohn intrunind singura conditie a concursului: de a fi cadru didactic in invatamantul de stat. 
Bine, va spun sincer ca si latura mea de parinte a profitat din plin de intelepciunea lui Alfie, nu doar cea de profesor pasionat. De asemenea va spun ca am fost foarte incantata in calitate de copil care nu a fost pedepsit niciodata de catre parinti- cum sa nu fiu fericita ca parintii mei au avut asemenea instinct bun fara sa fi citit vreo carte de psihologie?! 

In plus pot sa va spun ca am fost incantata de organizarea conferintei, de puhoiul de parinti/educatori veniti sa afle lucruri noi, de cadrul in care a avut loc evenimentul si desigur de minunatul Alfie Kohn care m-a cucerit definitiv de partea lui nu doar prin ceea ce "propovaduieste" ci si prin carisma, umor, spontaneitate. A fost prima conferinta la care am asistat o zi intreaga fara sa simt amorteli de la stat pe scaun, fara sa am tendinta de a casca, fara sa imi zboare gandurile altundeva. Ma bucur nespus ca mi s-a oferit aceasta sansa!


varianta pe lung o puteti citi aici :

http://clubulbebelusilor.ro/articol/1380/alfie-kohn-a-umplut-din-nou-sala-si-ne-a-impartasit-ideile-sale-despre-educatie-parenting-neconditionat-comportament-uman-in-general.html


...pentru ca Laura se pare ca scrie si ea de ceva vreme, colaborand si trimitand materiale acestui site. Excelent, mai trecem unul pe lista de rasfoit si citit.

Ma bucur ca ti-a placut, Laura, si sper sa fi extras din discutii cat mai multe idei utile si aplicabile si la catedra, si acasa.

K.

edit: daca o stiti pe Amalia Secretianu, pls anuntati-o ca eu o mai astept pana joi cu cartea, dupa care trag iar la sorti.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)