14 May 2014

Mamagolo are colectie noua


Am avut un moment in care mi-am spus ca n-are ce sa fie mai frumos decat slingurile cu materiale siriene pe care le facea Patrubány Csilla. M-am inselat. Colectia ei "Mostenire" e uimitor de frumoasa.

Eu am avut doua slinguri de la ea. Unul a purtat trei copii si cine stie cati o sa mai poarte. L-am primit de la Ada, a ajuns la mine, l-am trimis la Iasi si nu da semne de oboseala sau uzura. In continuare insist ca mai frumos ca ala nu stiu sa fi vazut.






Al doilea e facut din singurul obiect care mi-a mai ramas de pe urma dragii mele mame: un capot. E cel mai pretios obiect pe care il posed.


Cand a izbucnit conflictul din Siria, Csilla a ramas fara sursa de materiale cu specific oriental. M-am gandit o vreme cu tristete ca s-a cam dus unicitatea Mamagolo, care consta printre altele si in minunatia de materiale alese cu pricepere. Si cand ma asteptam mai putin, uitati ce minunatii a creat:

Slinguri diafane, cu broderii manuale, cu motive etnice. Fiecare din ele imi evoca in minte o imagine, o senzatie, o amintire. 



Apa rece, si obraji imbujorati


Imi place sobrietatea calda a nuantei asteia de albastru-petrol, si modelul broderiei, aproape ca un blazon. Parca si vad un capsor mic itindu-se de-aici




Si opulenta auriului si a modelului, contrastand cu griul bland, de cenusa stinsa



Si asta-mi aminteste de stergarele imaculate in care ne stergeam chipul dimineata, in casa bunicii 


Uite-le cum asteapta. Of. N-aveti un bebe mic careva, sa mai am ce purta in ele? :) 






Cat de frumos trebuie sa fie asta in zi de vara, cu soare, tinand in el un trup mititel si moale




Spuma de lapte si dimineti cu zambet :)



Si iar sobrietatea demna , indulcita de zambetul dantelat


Si ce frumos se desfac faldurile
 





Csilla, draga mea, habar n-ai ca ti-am scris asta si probabil nici nu vei apuca prea curand sa citesti, cu doua fete dragi si atatea minunatii de facut, ma indoiesc ca-ti mai stau ochii pe bloguri si mainile incrucisate. Dar te cunosc putin, prea putin ca persoana, insa uneori am impresia ca-ti zaresc miezul bun si luminos, de femeie blanda, in frumusetile pe care le faci. Mult spor si sanatate iti urez, draga mea.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)