14 April 2014

Întâlnirea secretă a cavalerilo​r templieri

Pe 1 aprilie am primit un mail pe care era să-l șterg.
Se intitula Întâlnirea secretă a cavalerilo​r templieri .
Am crezut fie că:
1. E vreo farsă de 1 aprilie
2. Mi-a găsit vreunul din ciudățeii conspiraționiști pe care-i am pierduți prin lista de FB emailul de blog și mă hăituiește și pe acolo.

Varianta doi îmi displăcea profund, mai ales că în ultima lună news feedul meu ajunsese să arate ca o poiată de găini cărora un șugubeț le-a montat un umbrar sub formă de uliu. Masonii, templierii, illuminati, săriți, dacii, conspirația, noua ordine mondială, conspirația pro-vaccin, conspirația anti-vaccin, săriți lume, vom muri de la zahăr, săriți lume, vom muri de la pâine, săriți lume, vom muri pentru că we fucking die, ungurii, Ardealul, bentița, tricolorul, interesele secrete, omg omg. Deschideam panarama asta de FB si news feedul meu se umplea de un papirus de chelălăieli. Probabil bine intenționate - știți, și Hitler a fost bine intenționat, în mintea lui - dar clar exasperant de frecvente.

Am zis mno hai să-l citesc. Înainte să șterg. Bine am făcut,pentru că mă aștepta o conversație haioasă pe email. Have I mentioned I was an avid roleplayer in WoW?

"Prea curajos cavaler Alex!
Vestea despre iscusinta ta a facut inconjurul Pamantului. Si iata cum noi, oamenii din regatul Ikedoo, avem nevoie de ajutorul tau pentru a construi impreuna un castel asa cum nu s-a mai vazut. Te convocam, asadar, la reuniunea Ordinului Cavalerilor Templieri.
Daca nu ai programata vreo lupta cu zmei su dragoni, te asteptam in regatul nostru Joi, 3 Aprilie, de la ora 17.30.

Adresa Regatului Ikedoo: Peste 9 mari si 9 tari
Str. Popa Rusu nr. 16A, etaj 2, sector 2 (in spatele Bisericii Armenesti)
Tel: +40 21 210 99 57"


"Domnita [...],
Cu plecaciune multumim de invitatia facuta,
Ne intrebam totusi daca cele trei primaveri proaspat implinite ale cavalerului Alex vor fi de-ajuns sa se descurce pe taramul Ikedoo. Altfel, cavalerul e inimos nevoie mare si ar fi tare mandru sa puna umarul la construirea unui castel"

Și tot așa. PR done right - to me, cel puțin. Mailul n-a mai fost șters iar eu am pus în desagile cavalerului apă, izmene de schimb și năframe umede și am purces grabnic întru ....ok, scuze, m-a luat valul. Și l-am dus la Ikedoo, unde chiar a construit un castel , împreună cu alți copii, a avut ocazia să învețe niște noțiuni foarte simple și practice de arhitectură - de exemplu faptul că o anumită parte a bolții castelului ține construcția să nu cadă, și a pictat o frescă de toată frumusețea.

Nu am apucat să aud povestirile ctitorițelor regatului Ikedoo, care discutau cu oaspeții adulți la parter, pentru că am stat mai mult cu cei mici sus, deoarece nu mă interesează că am 32 de ani vreau să fiu și eu plod măcar din când în când și vreau și eu să fac castele doream să îl supraveghez pe Alex. Însă puteți obține informații despre ei de aici:

https://www.facebook.com/IkedooInstitute
http://www.ikedoo.com

Oferă cursuri pentru copii, programe educative, ateliere, tabere de vară foarte faine, after school, petreceri și multe altele.
Și sunt singurii, dar absolut singurii cavaleri templieri de ale căror întâlniri secrete mă interesez cu plăcere.





0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)