18 February 2014

Să testăm Pupăcitorul

Unul din avantajele de a avea un blog e că uneori ești chemat(ă) să îți dai cu părerea sau să caști gura la diferite evenimente sau lansări. Eu reușesc să ratez marea lor parte, în special pentru că sunt fixate miercurea de la 3 la 4 sau ceva de genul ăsta, când bloggerițele proletare ca mine sunt de obicei încuiate într-un birou, cu neon în loc de soare și A/C zburdându-le prin plete, nicidecum prin ceainării și saloane.

Cristina Ologeanu m-a prins în offside într-o seară de weekend totuși, invitându-mă să vin alături de alte câteva cunoștințe și prietene la lansarea salonului de servicii de înfrumusețare Biothecare Estetika.
Spicuiesc din impresii.

Salonul face parte dintr-o franciză internațională - aflasem asta înainte să mă duc acolo, mi-am zis să apelez la sfântul Google și să nu mă duc acolo lemn-tănase. Prin urmare, produsele și aparatura sunt proprii, există o echipă de medici care analizează specificul fiecărei cliente-paciente, personalizând tratamentul.

Partea cu serviciile de liposucție fără bisturiu și anti celulită nu pot spune că mă interesează personal cine știe cât. Numai eu știu cât am mâncat muncit pentru astea 51 de kilograme și nu intenționez câtuși de puțin să le dau jos. Poate doar să le mut cumva din zone mai puțin dorite către zone mai puțin ...înflorite.

În rest, proceduri și tratamente anti celulită n-am încercat și nici nu încerc prea curând. Nu că aș fi vreo minune vie care n-a zărit în veci celulită pe augusta sa poponeață. Am și eu ici colo dar pur și simplu la stadiul zic eu greu sesizabil în care e acum nu mă deranjează nici pe mine nici pe alții.
Prima dată când am auzit de celulită era prin anii 90. Într-o revistă de cancan, răposata Lady Diana fusese fotografiată ridicându-se de pe scaunul de BMW și - oroare! - fotografiile surprindeau binecunoscutele gropițe pe partea interioară a coapselor. Eu una până să înțeleg despre ce era vorba am crezut că era vreo boală venerică, în așa hal de virulent o condamnau ăia. Țin minte și absurdul articolului, cică femeia se apărase (cum să te aperi de așa ceva, wtf?) spunând că erau urmele de la scaunul mașinii, iar jurnaliștii - probabil DailyMail sau ceva de genul ăsta, făcuseră o serie de teste punând vreo cincizeci de june să stea fix pe același model de scaun si iată! iată, onorată instanță, nu apar urmele acelea, deci e celulită, deci la ghilotină cu ea!

În fine, revenind. Ce mi s-a părut interesant era un aparat de microdermoabraziune. Sunt destul de reticentă la operațiunea în sine, pentru că din ce citisem eu e practic un fel de șmirgheluire a tenului, și deși rezultatul inițial ar fi evident un ten mai neted și mai moale, pielea care se reformează e mai fragilă și mai ridabilă.
Din ce am înțeles, citisem prost. Eu citisem despre peeling chimic de fapt. Care da, e destul de invaziv, pe mine m-a bătut gândul într-o vreme apoi am decis că dacă tot n-am probleme de genul ăsta, ar fi mai bine să nu mi le caut.


Aparatul de la Biothecare nu era un șmirgheluitor însă, ci un pupăcitor. Serios, nu știu altfel cum să explic. Mămica Activă a fost cobaiul nostru, deci au dus-o cu alai în salon iar una din cele trei fete (zâmbărețe și simpatice foc, ne-ați plăcut) a scos ustensila cu pricina. Care avea o tijă metalică, un aspirator, un tub iar în vârf o ... o ... mini-ventuză, o ... țupă, nu știu cum să-i zic. Și care la fiecare contact cu pielea gingașului nostru cobai scotea un sunet de pupăceală. Fix ăla de la întâlnirile de reuniune din liceu. Aiii, ce faci fată, ce bine arăți! Țoc, țoc.
Deci nici pomeneală de chestie abrazivă, cum m-am temut eu.

Iată aici vreo două poze din ședința de pupăceală.





Okay, ce i-au făcut colegei.
Au pupat-o cu pupăcitorul de vreo 500 de ori, deci probabil și-o fi amintit și nunta și botezul la un loc.
I-au aplicat vreo două (trei?!) măști, două în timpul tratamentului și una după, de protecție.

Vedeam cum se luminează la față, nu metaforic ci ad litteram, după fiecare rând de țocăieli. După ce a ieșit de-acolo ne-am abținut ...ok, nu ne-am abținut și am cam pipăit-o și da, efectul era de, mă scuzați, cur de bebe. Adică foarte moale și catifelată.

Ce mă roade pe mine - și probabil și pe voi - e să aflu

- cât ține efectul
- duce la sensibilitate?se simte în vreun fel fața după tratament?
- ce efect are asupra tenului acneic sau a punctelor negre, dar mi-era jenă să întreb "auzi, aveai coșuri, că nu le mai văd".

Așa că probabil aș putea să merg eu să încerc pe pielea mea, asta dacă-mi mai găsesc voucherul, că l-am pierdut prin casă.

Ce NU mă roade e vreo cursă contra îmbătrânirii, pe care știu din start că am să-o pierd. Dacă o câștigați careva, probabil vă așteaptă un premiu Nobel. Doar că evident, există și perdanți grațioși.

În rest, salonul mai oferă și servicii de:
- albire dentară fără peroxid
- remodelare corporală (must-try costumul de cosmonaut, dacă ajungeți)
- epilare definitivă IPL
- și multe altele.

Cum spuneam, am rămas cu gândul la aparatul de pupat. Așa că vă las și mă duc să-mi caut voucherul.



0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)