06 August 2013

Loc nou de joaca in Bucuresti

Delia m-a invitat la lansarea unui proiect fain, un nou spațiu de joacă pentru copii.
A trebuit să mă invite de vreo trei ori, și nu că m-aș fandosi ca fata mare la mazurcă, dar aveam un motiv am zis eu destul de întemeiat de a nu avea ce căuta pe acolo. Mai precis, nu aveam copilul cu mine, își petrecea ultimele zile de vacanță sub aripa (cam prea) protectoare a bunică-sii.
Paranteză - eu nu reușesc deloc să împart 21 de zile de concediu ale mele la 1 lună vacanță vară, 2 săptămâni iarna, 2 de Paști plus încă minim 2 pentru sezonul mucilor și cel al virozelor. Nu știu cum se descurcă alții, mie îmi dă minus rău de tot. 

Revenind. Deși cel care trebuia să fie principalul critic și în funcție de el aș fi scris și eu review-ul nu era cu mine, m-am dus totuși. Pentru că am aflat că putem reveni oricând, pentru că îmi doream să văd și eu ce e cu Elefănțelul ăsta Curios și evident pentru că puteam sta la o cafea și niște cioace cu Laura, Miruna, Eugenia  și Delia.

Numele vine de la, cred eu, cunoscuta poveste a lui R. Kipling. Vă va întâmpina în forma simplificată și adaptată pentru copii (și evident, tradusă) și la intrarea în centrul de joacă.
Adresa spațiului de joacă este N. Brâncoveanu 7D. Mie-mi e cam departe, vreo 20 de minute de mers cu metroul. Care 20 de minute trec repede oriunde, dar numai în metrou cu un copil de doi ani nu. Știu asta pentru că mergem zilnic 40 de minute dus și alte 40 întors, înspre și de la creșă. Însă am ochit locul pentru, sperăm noi, viitoarea zi de naștere a lui Alex. E suficient de spațios cât să încapă copiii dar și suficient de mic cât să nu dea dezolanta impresie de cămin cultural deghizat - eu cam așa văd spațiile mari pentru copii , ca pe niște hale spoite violent.

Că veni vorba de violentări cromatice, din fericire n-am avut parte de așa ceva. De la puzzle de pe jos până la jucării, totul abundă în culori dar în mod armonios. Voila:







....da, au și trambulină. 



Sunt multe, multe jucării, abundente și bine alese. Nu știu exact care e capacitatea maximă reală a locurilor. Pentru ziua de naștere a lui Alex, eu estimez că vreo 5-6 copii + părinții ar fi o cifra perfectă. Părinții au și ei locul lor, niște canapele și măsuțe unde care pot să-și tragă sufletul. Sau nu :)





Apreciez că NU sunt separați părinții printr-un gard sau perete de sticlă. Mi se pare cam aiurea separatismul ăsta de pe la spațiile de joacă din mall-uri etc, o fi având el rostul său, dar mie îmi pare urât tare. Mergem să ne jucăm, ok, hai că te închid aici și timp de doua ore am să-ți fac disperate semne de atenționare sau încurajare prin geam, ca la Zoo Băneasa secțiunea primate. WTF, seriously.
Anyway, aici nu e așa. Vrei să te joci și tu, ok. Vrei să arunci doar un ochi când și când, ok. Vrea să vină ăla micu din când în când să te întrebe chestii, ok.

În rest, aer condiționat, multă lumină naturală, toalete curate (marele meu fix) și adaptate pentru cei mici, spațiu pentru cărucioare, curte afară.
La etaj sunt săli în care se vor organiza cursuri de dans și multe altele, începând din toamnă, pentru copii mai măricei (vreo 4-5 ani + estimez eu) și after-school.

 Centrul se închiriază pentru 400 de lei pe 3 ore pentru zile de naștere și alte ocazii speciale.
În rest, o oră costă 13 lei, două ore 20 de lei, întreaga zi 30 de lei.

Dimineața de 1 martie e rezervată de mineeeeeeee, deci să nu care cumva! În afara cazului în care veneați la ziua lui fi-miu. Evribadi-z uelcomed. Mă bate gândul să apelez la Secret Kitchen pentru tort, prezenți și ei la eveniment prin preparatele lor. De fapt nu tort, cheesecake, cheesecake for the win. Sau tort. Sau nu, cheesecake. Sau tort. Nu știu domle, grea decizie, complexă dilemă, trebuie să mai testez de vreo cinci ori să mă hotărăsc.


0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)