30 July 2013

Convorbiri cu Patric

Coresnpondenta nu e nimic nou. Exista volume intregi, unele deosebit de valoroase, de conversatii intre doi scriitori, doi savanti, un scriitor si nevasta-sa, Napoleon si Josephine, Caligula si calul sau probabil, Stalin catre ma-sa, ma-sa catre Stalin si tot asa.

Eu una nu am pretentia de a ma ridica la elucubratiile complexe ale unora si altora, insa si eu, ca si altii, cand nu stiu ce sa scriu, dau uneori un copy paste la chestii deja trancanite cu altii.
Ziceti merci. Ar putea fi tutoriale de cum sa ne impletim parul in 5 culori sau panseuri meditative pe tema "cine sunt eu, cine esti tu, de ce suntem pe lume, de ce face iar condens trapa."

Patric: mai stii cu pestele?
Eu: nu. ia zi
Patric: pai a fost acum vreun deceniu un reportaj la tv
Patric: nu stiu care riu a fost poluat cu cianuri si au iesit toti pesti cu burta-n sus.
Patric: satenii isteti au inceput sa manance peste
Patric: si au ajuns la spital, tratatamente, spalaturi stomacale etc
Patric: i-au pus pe picioare
Patric: peste vreo saptamina, reportaj
Patric: un prost era iar la spital, intoxicat cu otrava aia
Eu: ...
Eu: minunat
Patric: si il intreaba reporterul
Patric: "da' de ce ati mancat din nou, ca stiati ca e otravit, ca ati mai fost la spital tot pentru asta"
Patric: si ala zice......
Patric: "pai mai era!"
Patric: sau poate i s-a declansat reflexul taranului
Patric: asta e ceva ce o sa imi aduca mie glorie
Patric: in romania, avem un reflex al taranului
Patric: daca e de la taran, e bun!
Patric: garantat!
Patric: 100%
Patric: daca e din magazin, are e-uri
Patric: daca e de la taran, e bun!
Patric: nu conteaza ca e de import, chimic, crescut cu uree, cu glutamat, cu agent de coacere, ca s-a pisat ciinele pe el, vaca, ca e manat, ca e stricat, e de la taran deci e bun!
Eu: pentru ca avem o idilizare tampa in educatie si in acelasi timp o alienare crunta fata de sat. Zicem "lumea satului" si visam la aia cu marama din tezaur folcloric si la diverse batrane bine spalate pe manute
Patric: exact
Eu: care ne coc gratis, dar binemeritat (caci nu-i asa, suntem niste princiari ce pula mea) alivenci bio
Eu: fara bicarbonat.
Patric: si cresc rosii formidabile fara sa le faca nimic
Patric: exact
Eu: Da, atat e de puternica dragostea pamantului fata de taran si viceversa, ca le cresc direct in portbagajul traditionalului Logan
Patric: a, si tot din ciclul Mitul Taranului Roman
Patric: n-am avut ce face in primavara/ vara si am tot intrebat taranii din piata 16 februarie de unde e marfa
Patric: se cam codesc dar spun toti daca ii iei cu binisorul
Patric: 99% din marfa din piata e de la piata de gros
Patric: deci mai bine o iei din carrefour
Patric: ce *poate* fi de la ei din gradina, zarzavaturile - marar, patrunjel
Patric: dar nu intotdeauna
Eu: si eu m-am intersectat cu niste tarabagii din piata Aurel Vlaicu, ne faceam cu totii stocul din X4, da
Eu: doar ca ei mai vindeau si altora
Eu: "acu le-am cules, mama
Eu: din gradina, fata mamii". de icisa din gradina de la etajul SAPTE
Patric: exact
Patric: cea mai tare a fost una care vindea fructe
Patric: si care s-a prins in joc si ridea si ea
Patric: nimic de pe taraba ei nu era produs de ea
Patric: nu era nici macar din tara asta
Eu: da, din ghiveciul ala din palestina le-am luat.
Patric: dar e la PIATA! deci e de la TARANi! deci e BUN!
Eu: este, si daca indraznesti sa razi de seriozitatea cu care ne luam muie, se cheama ca esti un consumerist imputit, un tradator de glie made in Iran
Eu: de patrie made in taiwan
Eu: si de traditii si folclor made in wherever else.
Patric: si stii ce ma mai dispera
Patric: cum se vaita lumea ca mancarea n-are gust
Patric: pai e foarte simplu, daca n-are gust sau e rea, n-o mai cumpara si incet incet o sa dispara ala de pe piata si o sa apara altul mai destept, care o sa faca o mancare cu gust
Patric: daca mase mari de dementi flaminzi se indoapa fericiti cu apa cu sare de la Aldis doar pentru ca scrie "sunca" pe ea, normal ca aia produc in continuare, ca nu-s prosti
Patric: pe mine mezelurile ma dispera
Patric: in primul rind pentru ca poti gasi cu usurinta mezeluri de calitate
Patric: nu e mare lucru, serios
Eu: eu cumpar din alea uscate uneori, babic
Eu: si cum le mai zice
Patric: in al doilea rind pentru ca iti poti face cu usurinta acasa chestii la fel de bune
Patric: gen faci o pulpa de vita la cuptor, ai carne de sandviciuri o saptamina
Eu: si ma UIT PE ETICHETA
Eu: MA UIT  si daca scrie carne, carne, slana, carne, sare, e bine
Patric: si pulpa e ieftina
Eu: daca scrie 12.5% carne, restul SURPRIZA, NU e bine
Eu: it is that simple lol

Categories:

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)