28 March 2013

Pocitania Zilei


Disclaimer: Nu te ofensa frate, ca ti-am facut reclama.


Karioka
ma uitam pe okazii la marsupii si alte alea - nu vreau sa cumpar nimic, am, clatesc si eu ochii
si...sunt niste chestii misto, meitaiuri la 150, marsupi, un ergo la 350...
insa multe tampenii le mai caca mintea unora, fratica.
uita-te:


the fuck is this lol
parca se pregateste de aselenizare


Olandezul Zburator
exact asta a fost si reprezentarea mea cand am deschis
mult prea tare


Karioka
da :))))


Olandezul Zburator
mi-ar fi si frica sa am asa ceva in casa


Karioka
pana mea, daca iau o bucata de carpa si tin plodu in ea, sunt nebuna
dar daca cumpar dracia asta nucleara
ooooo i am so practical and cool lol


Olandezul Zburator
:))))

Karioka
deci in ce hal arata
zici ca are viata proprie
hahahaha


Olandezul Zburator
In afara de faptul ca greu ma prind unde si cum sta plodul...zau ca nu l-as tine acolo
asta micu al meu daca se straduie un pic iese din mei tai


Karioka
acolo printre fierataniile alea sta


Olandezul Zburator
in chestia aia sigur l-as pierde


Karioka
pe schela, ca mesteru manole lol
iti dai seama tu cum arati cu chestia aia in spate
ca un cyborg care eclozeaza
roflol


Olandezul Zburator
nu vreau sa ma gandesc

Karioka
"calling mothership"
ma rog tu, eu, oricine
eu la cat is, as arata ca si cum m-ar consuma dracia.
Cred ca pun asta pe blog.
E prea urat sa treaca neobservat.

Olandezul Zburator
pune pune, simt ca o sa am de ce rade


Karioka
Cine dracu le-a bagat in minte ca e mult, mult mai comod sa mai cari si schela catedralei mantuirii in spate
s-or fi luat de la backpackurile de munte
dar alea au un rost plm
au cadru metalic sa nu iti intre cutitul in spate
sa nu te bata ceaunul peste rinichi
si mai stiu eu ce chestii contondente cari in spate
sa nu cazi cu splina in conserva de pateu
etc

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)