13 October 2012

M-am tuns.

Spre surpriza mea, postarea in care detaliam cum m-am slutit singura a devenit rapid populara, semn ca nimic nu-i mai relaxant decat sa razi de altul.

Ok, pai ce sa zic. Fusai la tuns. Imi intrebasem in prealabil colega cum sa ajung acolo, mi-a zis "ah e aproape, iei cateva statii autobuzul cutarica fix de aici din fata firmei" imi zic "oh, dar ce poate fi mai lejer, cateva statii", iau autobuzul si abia in miscare realizez ca totusi "cateva" ar fi trebuit cuantificat in ceva concret.  Cateva, cate? 5? 3? 12?

Incep sa ma foiesc intreband prin autobuz de numele strazii, mi se raspunde ca habar nu am, cu o simpatie sincera in priviri (de genul "uite-o si p'asta cum s-a urcat ca Laika in naveta"), intr-un final ma hotarasc ca au trecut 4 statii si is de ajuns, cobor, intreb o baba care se misca leganat si maiestuos ca un dirijabil cu gumari de respectiva strada. Imi raspunde afirmativ "stiu unde e".
"Pai si imi...ziceti si mie?"
"Stai ca merg si io tot intr-acolo".
Ma uit cu groaza la ea si realizez ca vom ajunge probabil prin mai in ritmul asta si-i explic "doamna, stiti, eu merg mai repede si am si intarziat cred putin" si falfai demonstrativ din maini, mimand un sprint de pe loc. Usor dezamagita imi da coordonatele (prima pe stanga, inapoi 1 statie) si dispar meteoric din campul sau vizual.

Ajung la dom' stilistu. Incepem vopsitul - de ce m-oi fi vopsit, ma intreb eu acum, cam tardiv si cu cativa zeci de RON mai usoara, daca am vopsit fix nuanta pe care o aveam deja  - si in timpul asta stilistul sta incruntat si ofteaza adanc, din tot sufletelul sau, cu ochii in dezastrul facut de mine cu foarfeca. Imi explica: "Incerc sa gasesc o ceva, o solutie, un...ceva care sa semene a ceva...care...sa..ceva" Sunt perfect de acord, fix asta i-am cerut si eu: "Fa ceva!"

Si ceva mi-a facut. Eu sunt multumita, ma temeam ca ma intorc cheala ca Vin Diesel de la el. Mi-a iesit un soi de bob dar cu o nota cam punk in motz si la spate - deh, interventia proprie. Tantile din salon, restul clientelor si toti cei care m-au intalnit pe la serviciu m-au complimentat calduros. M-a fleostit, fireste, MULT PREA realistul meu sot care mi-a reamintit ca "si daca te duci intr-o zi cheala tot o sa se gaseasca una sa declare ca-ti sta bine".



4 comments:

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)