28 May 2012

Pasapoarte si alte tampenii

Tre sa-i fac pasaport lui asta micu.

Am scotocit pe net in cautare de informatii si pe langa cele utile am mai dat si de cateva nu la fel de utile.
Mai precis, undeva prin luna iunie daca n-o fi coada mare, am sa-l inrolez pe Fatzuca in armata lui Satan.
Din cauza pasaportului biometric.
Asta conform nu stiu carui duhovnic / calugar / nu stiu exact ce e. Ma rog. Formator de opinie in tot cazul, conform unui thread pe care n-am de gand sa il citez.

N-am mai scris demult pe tema religiei pentru ca am evitat cu obstinatie sa mai citesc chestii pro sau contra.
Religia in sine, ideea de a fi religios si de a crede intr-o forma superioara de existenta care vegheaza, protejeaza si ofera eventual si un Season 2 vietii tale de aici nu imi displace. Dimpotriva, daca as putea crede in asa ceva, orice ar fi, de la Iisus la Allah, presupun ca viata mea ar fi mai buna. Cum sa nu-ti fie mai bine cand ai pe cineva, o figura paterna atotputernica, dadacindu-te sau macar privindu-te de undeva cu atentie.

Reversul medaliei insa, adica dogmatismul si manipularea nu-mi plac deloc. Nu-mi place deloc sentinta "sa nu judeci", ok, dar am o judecata, mi-a fost data, conform preceptelor tale, ce sa fac cu ea, sa mi-o bag in cur?
Cred ca mi-e mai bine unde sunt, adica in taramul cetos al lui "posibil". E posibil sa fie ceva, e posibil sa nu.
Nu-mi place nici alimentarea constanta a panicarzilor mai saraci cu duhul - si implicit mai fericiti  - pentru care apocalipsa vine cam o data la 6 luni si Belzebuth isi pierde timpul incasand la ghiseu formulare de pasaport.

Am spicuit prin threadul ala, mai multa tampenie compactata in cateva pagini n-as gasi nici intr-un compendium despre istoria prostiei omenesti. O gramada de zalude - de ce sunt femei, de ce sunt aproape intotdeauna FEMEI?  - citand belicosul formator de opinie cu "la lupta frati crestini, sa cadem asupra lor (care lor?! aia de la evidenta populatiei?) ca torpilele japoneze (???)".

Acu nu zic ca sunt toti la fel. Sunt cativa, foarte putini, cunoscuti ai mei, credinciosi, pe care ii admir sincer. Sunt inteligenti (pe bune), pasnici (pe bune), educati (serios). Privesc aceste 3 calitati ca pe un buchet rar si necesar. Foarte greu de gasit, de altfel; uita-te in jurul tau la majoritatea oamenilor, indiferent daca-s credinciosi sau nu: ori sunt pasnici dar prosti ca gardul, ori sunt inteligenti dar mancati de un conspirationism absurd sau de un spirit belicos de fronda, ori au o desteptaciune nativa dar au trecut ca gasca prin apa prin scoala.

Ma rog, revenind, contribuitorii / contribuitoarele, mai mult la threadul de mai sus nu erau nici inteligenti, nici educati, nici pasnici. Worst combo ever. Sa fii tampit, bataus si semianalfabet. Mana cereasca (sic!) pentru semanatorii de zanzanie si groaza nefondata. O brazda manoasa pentru o minunata recolta de prosti.





3 comments:

  1. De unde si chestia aia cu painea si circul de la romani... tine-i cu burdihanul plin cu maincare ieftina si da-le distractie de duzina si gata, faci ce vrei din ei. Pentru o parte dintre cei din categoria identificata de tine religia e mancare, pentru altii e "entertainment". Oricum ar fi, rezultatul e acelasi: sunt carne buna de tun pentru maestrii manipulatori. Si apropos, habotnici din astia intalnesti cam peste tot in lume...

    ReplyDelete
  2. Si cat costa pasaportul?
    La restul de opinii subscriu :)

    ReplyDelete
  3. vreo 300 lei, il facem luna viitoare si zic atunci exact ce si cat.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)