11 March 2012

Trenul din benzinarie si biroul mobil

Calatoriile cu masina tind sa fie plictisitoare.
Noroc cu tendintele mele schizo care ma poarta in paisprezece vieti si lumi diferite concomitent, conversatia inerenta si diverse intamplari care au loc pe parcurs.
De data asta notabile au fost:
Intamplarea 1.
aveti detector de radar? ca noi da. e pretty basic, il infingi in locul unde era inainte bricheta si caraie pe diverse tonuri semnalizand radare, usi si soferit de tir cu statii si manele la bord + mileuri PE bord.
In viata mea nu am auit nimic uman iesind din aparatul ala exceptand formula de inceput: "Testing. Beep-beep beep. Voice alert: On." In atatia ani nu am auzit nimic altceva din aparatul ala. Doar diverse caraituri si bipaituri.
Asa ca m-am cacat instant pe mine cand, in timp ce dadeam sa iesim dintr-o benzinarie, detectorul de radar a glasuit prompt "TRAIN".

Reactia sotului meu a fost un oarecum normal "E sa mori tu, train" Reactia mea in schimb a fost pe masura spontaneitatii aparatului. M-am intors cu ochii holbati de groaza in dreapta mea, asteptand in mod sincer sa vad un TREN venind catre noi, serpuind printre pompe.

Pentru ca asa a zis si paruse credibil pentru o milisecunda rahatul ala de trolling machine pe care il caram in masina pe post de fentator de amenzi.

Intamplarea 2 nu e o intamplare decat in masura in care consideri ca daca X vede Y atunci s-a intamplat ceva. Adica noi am trecut pe langa o masina care mergea incetisor si care avea scirs pe ea "Birou Mobil. Va rugam, depasiti".

Daca stiti careva ce e ala birou mobil si de ce dracu se deplaseaza incetisor prin trafic in loc sa stea locului ca orice birou cumsecade, va rog sa ne iluminati. Eu mi-am imaginat un contabil clantanind de zor intr-o tastatura cu o mana pe cand cu cealalta tine distrat volanul. Sper sa nu fie asa.

3 comments:

  1. Chestia cu trenul mi s-a întâmplat și mie, când mă apropiam într-o seară de Academia Militară. Detectorul de radar mi-a ținut o mică prelegere despre un "incoming train", iar reacția mea a fost similară cu a solțului tău (da' nițel mai buruienoasă...). Am aflat apoi că în țările civilizate mașinile de pompieri, de salvare, poliția în misiune, trenurile, toate emit semnale pe anumite frecvențe pentru a anunța din timp șoferii despre apropierea lor. Ceea ce nu-i rău. Din când în când câte o ușa de benzinărie sau cine știe ce altă șmecherie tehnică emite în frecvența greșită și iese câte o poznă din asta.

    ReplyDelete
  2. Infige....infinge.......propti-l-as :)

    ReplyDelete
  3. Hilar, birou mobil... gadget-ut viitorului :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)