19 March 2012

Nothing much.


Habar n-am ce sa scriu. Sorry.
E frumos afara si respir cu toti porii primavara.
Am incercat sa ies sambata cu bicicleta in Herastrau, am constatat ca nu doar eu avusesem ideea de a iesi in aer liber ci si restul Bucurestiului. Nici tinand bicla de ghidon nu reuseam sa ma strecor prin avalansa de oameni. Am sfarsit prin a ma plimba pe langa parc si pe drumul inspre casa. A fost fain totusi.

I have a band crush on Foo Fighters. Habar nu am de ce nu am avut crushul asta in anii 90, cand macar erau la moda si foarte activi. Sotul meu ii detesta, i se par obositori. Or fi. Eu ii ascult non stop de ceva saptamani. Probabil inca vreo doua saptamani si n-am sa ii mai ascult in veci. Suprasaturatie. Dar pana atunci....





M-am uitat la un interviu cu Dave Grohl care zicea ca incearca sa scrie cantece cat mai cantabile, lalaibile, pentru ca isi doreste sa auda publicul cantand in concerte. Well. Pe mine n-o sa ma auda prea curand, si poate e mai bine lol. Nu stiu vecinii cat de fericiti sunt; ascult la casti dar melomana din mine racneste din toti plamanii cand se stie singura acasa.

Ma uit iar la niste ecranizari dupa S.King. Shining, Christine, Carrie. I have a girl crush on Sissy Spacek again.



Am de lucru pana peste cap. Imi place.
Cam atat.

O seara buna.

2 comments:

  1. Probabil că știi că sunt unii, pe aici, pe net, care o așteaptă pe Karioka să scrie... Și dacă nu știi, îți spun eu.

    ReplyDelete
  2. Foo Fighters sunt senzationali, ma bucur ca-ti plac. Gasesti orice, de la rock zbumciumat la balade acustice minunate. Iar Dave Grohl e un artist si un showman complet.

    Iti recomand 2 dvd-uri: Live from Wembley si concertul acustic Skin and Bones. Dupa ce le vei vedea nu va mai fi cale de intoarcere ;)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)