20 February 2012

Hai cu primavara aia odata!

Urasc iarna. Nu stiu sa schiez, n-am unde sa ma dau cu sania si sunt hipotermica. Ma oboseste culoarea alb si ma deprima frigul. Iarna asta chiar am crezut ca am scapat. Am vazut ca se ducea deja ianuarie si mi-am zis "taci c-am scapat, acusi acusi se face cald." Chiar am crezut. Ei bine, teapa. A nins de toti banii. Manelistic. Fara numar.
Am bajbait in propriile linkuri si am dat de o prognoza care m-a amarat de tot; saptamana asta cica se face pana la 10 grade de cald dupa care cealalta saptamana IARASI temperaturi cu minus si-o mai pune de-o fulguiala. Oh cat imi doresc sa se insele - dar fireste singurele prognoze meteo gresite sunt alea bune.

Cand va veni primavara....oh cand va veni primavara....!


  • am sa scap pe veci de cizmele astea si am sa-mi port botinele sau pe cele beige cu toc
  • am sa port rochia de la M si-o sa-mi stea minunat in ea
  • am sa port si rochia rosie
  • jur JUR am sa imi port toate fustele si toate rochiile
  • am sa scap odata de atatea perechi de sosete si malete si mai stiu eu ce ingramadesc pe mine si tot dardai de frig
  • o sa pot sa-mi ondulez iar parul
  • si o sa scap de caciula
  • o sa-l iau pe alex in parc cu tot cu masinuta si o sa fie imbracat si el lejer nu in combinezoane si pulovere
  • si o sa fie peste tot miros de verde si de pamant reavan si muguri
  • si o sa fie soare si lumina aceea cruda, dulce, care ma face sa plang si sa fiu fericita asa ca proasta
  • si or sa apara prospaturile si pe tarabe si pe strada, har har
  • si o sa pasesc fara sa imi fie frica sa nu imi rup gatul alunecand
  • si o sa fac click clack sau tronc tronc ma rog acu depinde de tocuri si de cum merg pe ele
  • si cate si mai cate
Oh dar vino odata!

3 comments:

  1. O astept si eu si simt ca e aproape:d

    ReplyDelete
  2. Hehe, iata ce-i spuneam eu unei prietene zilele trecute:

    "Ah, m-am saturat de iarna, frig si zapada pana peste cap, mai ales de cand lucrez in hala asta de montaj 9 ore pe zi; am fost si racit, stam mereu infofoliti.

    Mi-e un dor de primavara ca de aer; daca stii zilele acelea de inceput de mai, cand a dat deja coltul ierbii noi iar crengile copacilor atarna pana jos, pline de flori. In perioada aia ma urc pe motor si dau o fuga pana la Sibiu, de unde imi cumpar urda proaspata, cas dulce si telemea de capra, foarte buna si sanatoasa. Pe care o mananc cu ridichi si paine alba, calda, din aia care paraie cand o rupi.

    Cam la asta visez acum :)"

    ReplyDelete
  3. Am urat iarna intotdeauna si o urasc patimas in continuare. Frigul, cerul noros, oamenii incruntati, albul rece al zapezii si noroiul de dupa, toate le urasc. Singura chestie buna din toata iarna mizerabila e Craciunul si nu ca sarbatoare religioasa( stii parerea mea despre religie de pe DC) ci pentru atmosfera de cald si veselie din preajma sa.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)