06 December 2011

Pe vremea mea nu era link exchange

Ca explicatie sumara: linkurile din blorgrollul meu sunt linkuri pe care eu le vizitez cand si cand sau care mi-au placut. Ma tot tin sa adaug blogul lui Warsong si inca vreo cateva faine dar uit mereu.

Mi se tot solicita link exchange si nu dau curs invitatiei pentru ca sincera sa fiu nu ma aleg cu nimic din asta.
Am dat enable la Google AdSense fix 1 zi apoi m-am ingrozit vazand diverse reclame la marit extremitati sau camere de hotel. Plus ca e inutil, eu cred ca merge mai bine spatiul imprumutat cu cap , publicitatea targetata in mod constient.
Mi-am dorit vreodata sa fac bani din blog? Da si nu.
Da, fireste ca nu ma deranjeaza sa pice bani de ici colo.
Nu, fireste ca niciodata nu imi iese nimic atunci cand incerc sa scriu ceva heirupist "ia sa mai scriu eu ceva ca demult n-am mai zis nimic" - aiurea, nu iese nimic.
Nu, fireste ca nu imi place cand vad un articol de-al meu - cum ar fi ala cu inmormantarea UE / romaneasca - facut posta pe tot netul. Nu, fireste ca nici nu am ce face in privinta asta.
Dar nu, nu cred ca voi face vreodata bani din blogul asta cu toate incurajarile iritante ale lui barbat'meu. Poate doar daca in mod direct imi da careva bani printr-ul Paypal donate, de genul "Dati un leu pentru curul meu", dar altfel ma indoiesc ca imi va clicai careva entuziast pe diverse reclame. Sau poate gresesc? Nu stiu.
De aici si lipsa mea de reactie la requesturile de link exchange. Mai ales cand siteurile nu au absolut nimic de a face cu mine.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)