17 December 2011

Nu-mi gasesc nimic din ce-mi trebuie.

Daca am de gasit un singur card, pentru ca mai am de platit o singura datorie, sansele sunt sa dispara mancat de tenebrele universului acel card DAR sa reapara in locul lui altele asa, numa ca sa ma ia in ras:

- carduri de la soferii de taxi pe care nu imi amintesc le folosesc niciodata; mereu sun pe careva intreband "auz, stii un numar de taxi?"
- carduri de reducere pe care mereu uit sa le prezint sau le declar uitate acasa cand nu imi vin la mana; imi vin totusi la mana imediat ce am achitat cumparaturile.
- carti de vizita de la persoane pe care nu le (re)cunosc, nu le suport sau nu le mai vad
- carduri goale de la paispe mii de banci pentru ca cele paispe mii de firme unde am lucrat aveau fiecare paispe mii de cotnracte cu banci favorite de livrat salariul
- buletinul de vot pe care incep sa ma gandesc serios sa-l arunc ca si-asa mi-i frica sa mai votez. de cate ori am facut asta s-au dus toate din rau in mai rau. O fi din cauza mea.
- retete expirate
- numere de telefon notate in graba cand n-aveam mobilul la mine. pacat ca n-am notat si ale cui sunt, acu nu imi ramane decat sa sun si sa intreb cat mai persuasiv "aleoooo? papuse, mi sa pare ca ne stim de undeva?"
- niste bani care trebuiau sa intre pe respectivul card pe caer nu-l mai gasesc. E un semn divin, ateista de mine se inclina in fata proniei ceresti. Da-o incolo de rata.

1 comment:

  1. Pai cauta altceva si atunci vei gasi si cardul ala. Numa ai grija sa te prefaci enervata atunci cand il gasesti pentru ca pronia cereasca sa nu se prinda ca a fost trasa pe sfoara.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)