02 September 2011

Simt enorm si vad monstruos

Sau mai bine zis aud. Aud mai mult decat mi-as fi dorit. In special de cand am nascut.

Ceva s-a intamplat clar. Eu inainte adormeam cu TVul deschis sau cu un film ruland pe computer. Eu sunt aia care a adormit asa de lemn incat ta-su dupa ce a batut cu pumni si picioare in usa a chemat disperat pompierii sa se catere pe balcon sa ma salveze. Si tot nu m-am trezit. Eu sunt aia care a facut facultate stand la camin si a dormit bustean cu casetofoane si colegi behaind la juma de metru de capul sau. Serios, eu sunt aia.

Sau eram?

Probabil e tot vreun tertip de-al naturii si ii vad sensul, serios, nu neg, are sens; mi s-a ascutit auzul ca sa nu sforai ca vita in timp ce mult iubitul plod scanceste de foame . Ok sunt de acord, perfect de acord.
Dar nu putea frate sa seteze Mama Natura asta frecventa numai pentru copil?!

Aud oameni tusind pe strada. Clicaitul mouseului sotului meu suna ca un pickhammer "cica clica clica clica clica clica" Motocicletele de pe strada parca-mi trec pe sub balcon; de fapt asta am si crezut si am blestemat si urlat ca am sa prind bikerul dracului si-am sa-i fac cascarabeta de motocicleta guler daca-l prind iar pe sub geamul meu. Sotul m-a informat timid ca respectivul era hat departe, in nici un caz in parcare sau sub geam. Aud cainele! CAINELE!! Il aud cum paseste pe parchet, zici ca si-a pus tocuri "tzaca tzaca tzaca tzaca". Il aud mancand zici ca sparge nuci al naibii, imi vine sa-l trec pe casa ruseasca sau terci "crrant crrant crrrrant".
Il aud cum bea apa, frate da cata apa mai bea? "lip lip lip lip lip" il aud lingandu-si diverse organe si vizualizez cu o precizie groaznica respectiva operatie "cleaf cleaf cleaf cleafssschllleaf cleaf".
Aud tramvaiele cu huruitul lot de Titanic izbit in iceberg, as putea sa jur ca deraiaza la mine in camera. Aud tot! TOT!!
Calculatorul meu inainte de nastere nu scotea nici un sunet, acum mugeste ca o combina de treierat.

Ce conspiratie fatidica! Ce asalt al nervilor mei! Ce zgomot!

Totusi, dupa ce am investigat (sau mai bine zis am citit raspunsul in privirea trista a consortului, stiti, genul ala de uitatura "te-ai ticnit de tot") lucrurile, am conchis ca lumea nu e nicidecum cu mii de decibeli mai zgomotoasa ci doar mi s-a schimbat mie frecventa. Prin urmare, imi voi lua dopuri de urechi cu proxima ocazie.

5 comments:

  1. Sincer...postarea ta este super comica.Nu mai devine asa de comica cand sunt si eu in aceeasi situatie:))Deci am auzit la ora 6 dimineata un radio dintr-o masina din parcare:))sau daca dorm cu cineva,nu stiu frate,parca "aud" cand se trezeste fara sa faca vreo miscare sau sa spuna ceva:))Mai grav e ca asa m-am nascut,si presupun ca o sa se accentueze situatia.Nu cred ca la facultate o sa rezist la camin

    ReplyDelete
  2. La camin ai doua sanse: ori te adaptezi, ori...nu. Adica ori intri in randul celor care dorm in orice pozitie si in orice atmosfera / simfonie de casetofoane, veselie, tigai, beri, chiuituri, ori te inscrii in trista si incercanata minoritate a "dati si voi ala mai incet, va rog? " :)

    Exista fireste si varianta inchiriatului sau statului in gazda, dar eu zic ca ratezi enorm alegand sa stai cu vreo baba ipohondra in locul generatiei tale de colegi caministi.

    ReplyDelete
  3. Si eu sunt din aceea care doarme bustean, si la mine a trebuit sa sparga tata geamul sa intre in casa ca eu dormeam si nu auzeam nici soneria, nici telefonul, nici bataile in geamul de la capul meu (stateam la parter). De cand cu copilul nu am observat sa aud mai bine, dorm la fel de bustean. Cand era mai mica, ma trezeam cand incepea sa planga, acum, la aproape 3 ani, deja stiu plansurile, care-i urgent, care-i de moft. Pe de alta parte, cand sunt treaza si copilul nu e chiar langa mine (doarme la ea in camera sau sunt in curte si ea e in casa) aud plansete de copii si cred ca sunt ale ei sau uneori confund sunetele facute de caini sau alte lucruri cu fiind un planset de copil.
    Cred ca aceasta sensibilitate la sunet e mai crescuta pentru a fi receptiva la copil, dormi mai superficial, ca iepurii :)) ca sa fii pe faza. Totodata cred ca se va diminua pe masura ce copilul devine mai independent si mai capabil sa-si poarte de grija. Poate e hormonala toata treaba.

    ReplyDelete
  4. "il aud lingandu-si diverse organe si vizualizez cu o precizie groaznica respectiva operatie "cleaf cleaf cleaf cleafssschllleaf cleaf"."
    baai.. deci esti tare :))) chiar aveam nevoie de ceva sa ma distraga... si blogul tau m'a ajutat! :d ps: mie mi se intampla asa cand sunt la menstruatie...:)) parca's Superman.. aud tot de oriunde :))

    ReplyDelete
  5. Nice posting . Puteam sa jur ca esti varsator ! :)

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)