16 August 2011

Din monoloagele Kariokai.



Eu: Anyways, eu in continuare cred ca multe din tertipurile astea mamicesti izvorasc dintr-o tampenie crunta
Eu: adica serios ce mare rahat e sa dai un fruct prin blender
Eu: si sa il pui in iaurt
Eu: de ce sa cumperi "iaurt cu bucati mari de fructe"
Eu: da taie tu bucatzoaie mari cat capul tau daca vrei
Eu: sau faza cu amagitul cu ceai noaptea, sincer eu nu pot sa o inteleg
Eu: de ce, ca oricum te scoli
Eu: daca tot te trezesti, de ce sa ii dai apa chioara
Eu: sau mai rau apa cu zahar
Eu: ca sa se scoale si mai des? ca zaharul e energizant
A-M.P: o vina mare o au si doctorii si daca doctorul spune asa....
Eu: stiu mai dar ....eu tot cred ca se confunda doctorul cu popa
Eu: daca doctorul spune asa, tu spune-i ca nu vrei asa sau schimba doctorul.
Eu: ca doar nu ai facut copilul ala cu el
Eu: nu inteleg de loc ideea asta ca bebelusii sunt niste mici machiavelli
Eu: care apoar pe lume sa ne dea noua somnul peste cap
Eu: si sa ne lungeasca tzatzele
Eu: si pe care trebuie sa ii fortam sa ne admita superioritatea
Eu: adica ce tot atatea pretentii de lapte matern proaspat
Eu: ia de-aici formula , sa te constipi si sa am motive sa iti bag termometrul in cur
Eu: ce tot atata mancare noaptea, ce ma intereseaza ca ai stomac cat o nuca
Eu: baga de aici ceai cu zahar
Eu: daca jumate din vitele astea ar baga si ele un ceai cand le e foame nu s-ar mai jelui atata ca nu le merg dietele
Eu: ce tot atata in brate, ce ma intereseaza ca 9 luni ai fost tinut in caldura si protectie
Eu: stai si urla-te acolo singur in pat, ca doar esti copil erou, te trimit pe front
Eu: etc.....
Eu: si nici cand sunt mai mari nu suntem mai breji
Eu: mereu oricine altcineva stie mai bine ce e cu copilul nostru
Eu: doctorul, profesorul
Eu: stiu ei ca e alintat, ca "poate dar nu vrea"
Eu: ca "trebuie fortat doamna ca se alege prafu de el"
Eu: etc
Eu: numai pe amaratu ala de plod nimeni nu il intreaba.


2 comments:

  1. am ras cu lacrimi (amare unele, ce-i drept), da' la cate idiotisme auzi cand e vorba de "dresat" bebelusii..rasul e singura salvare.


    eu tot planific un articol despre ce ar trebui sa stie fiica-mea la 1 an jumate (ca altii deja numara, la naiba si spun poezii, iar a mea urmareste turturele si buburuze.. ) e evident tonul ironic, sper :))

    ReplyDelete
  2. Asa este. Gandirea se face cu capul propriu...daca e in buna stare de funcionare :))

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)