27 May 2011

Fusai la Dentist

Karioka: deci sa iti povestesc
Karioka: am cautat cabinet stomato pe langa mine
Karioka: gasesc unu spatios, asistenta cu masca si manusi, tanti medic tanara, anticamera cu teanc reviste
Karioka: bun
Karioka: ma duc
Karioka: imi zice aia ce stiam si io anume ca e dintele putred si tre sa il scoata
Karioka: (premolar 2)
Karioka: anestezie
Karioka: maseaua mea nimic, tot ma durea
Karioka: "ia sa vedem daca a prins"
Karioka: n-a prins
Karioka: ei cum sa nu prinda
Karioka: serios, n-a prins
Karioka: ia hai sa vedem
Karioka: si da sa "vada" cu cacatu ala de tirbuson
Karioka: sa mor de inima nu alta
Karioka: ok n-a prins da de ce oare
Karioka: ia sa iti mai fac o anestezie
Karioka: ...ia mai fa, na.."
A.M.: olei, urasc asta
Karioka: cat stateam eu pe scaun asta se duce in camera ailalta si trage un bocit bun
A.M.: si mie de obicei mi se fac cam doua
Karioka: se intoarce plansa toata
A.M.: ca prima nu tine
Karioka: io cu ochii cat cepele la ea
A.M.: ??
Karioka: ea "sa ma scuzi daca vorbesc mult azi
Karioka: am o zi foarte urata dpdv personal
Karioka: si de aia vb mult"
A.M.: jezas
Karioka: deci cum plm nimeresc io numai din astia ha
A.M.: a, si a mea vorbeste de sparge
Karioka: anyaways se repeta scena cu anestezia
A.M.: e genu ala de turuie non stop
Karioka: da, toti dentistii sunt vorbaret saracii si mai penal e ca nu le poti raspunde
A.M.: si faza e ca ma intreaba chestii
Karioka: DA lol
A.M.: eu evident cu gura ocupata
A.M.: cum dracu sa raspunzi
Karioka: ei, si statea cu mainile in sold
Karioka: "oare de ce nu prinde"
A.M.: ma epuizeaza psihic
Karioka: eu sfios
Karioka: "o fi infectie?"
Karioka: asta cu o pensa in gura sau ce era aia
Karioka: si tampon
A.M.: dada
A.M.: hihihih
Karioka: si cacat din ala de aspirat bale
A.M.: care oricum  nu aspira nica
A.M.: si balele se preling oricum
Karioka: "infectie o fi! ia antibiotic vino vineri"
Karioka: ma duc acasa
Karioka: amarata toata ca imi daduse un calmant ce se lua numa o data pe zi
Karioka: ma uit pe goagal
Karioka: cica sa nu iau m mult de doza prescrisa ca fac infarct
Karioka: genial, n-am mai luat deloc
Karioka: de frica.
Karioka: revin azi
Karioka: iar anestezia
Karioka: era unu se holba la noi in cabinet
Karioka: io ma intrebam de ce plm nu pleaca ala
Karioka: credeam ca e vrun furnizor de dinti sau ce dracu
Karioka: aia cica "uite daca nu reusesc eu, ai noroc
Karioka: domnul e un chirurg minunat"
Karioka: "se uita si el"
Karioka: in gandul meu "sper ca nu veterinar"
A.M.:
Karioka: iar nu prinde anestezia
Karioka: DOUA anestezii
Karioka: domnul minunat chirurg vine si imi face o a treia nu stiu unde da am simtit-o pana in cur
Karioka: apoi evident prinsese
A.M.: poate erau d=aia de la practica ma
Karioka: si intreaba "pai sa si scot maseaua daca tot?..."
Karioka: nu, era cabinetu ei
Karioka: AAA dar inainte de asta am uitat faza cu iphoneu
Karioka: deci de data recuta zisese sa fac radiografie
Karioka: mi-=a recomandat [X]
Karioka: ma duc, fac, revin
Karioka: las CDu
Karioka: cand ajung azi
Karioka: "nu am calculator da p;oate imi pot trimite pe mail ca vad pe iphone"
Karioka: nu puteau ca nu erau.
Karioka: zic "ma duc io acasa si va trimit eu pe mail"
Karioka: "unde stai aaaaa noooo departe ma duc eu peste drum"
Karioka: nu stiu unde peste drum s-a dus
Karioka: peste drum de cimitir
Karioka: de parc
Karioka: de europa
Karioka: a plecat la 3 s-a intors la 4
Karioka: anyways s-a chiombit dupa aia pe iphone
Karioka: care e o scula minunata dar nu de citit radiografii pa ea
Karioka: sa zareasca ce si cum.
Karioka: intr-un final dupa ce s-au certat ea si chirurgul pe manusi
Karioka: "cum sa porti XS? nuuu eu sunt sigura ca porti M!"
Karioka: s-a razgandit
Karioka: "pot sa scot eu? pot sa scot eu? ca la extractii nu prea am experienta"
Karioka: well si s-a chinuit un pic, nu iesea
Karioka: a revenit "domnul minunat"
Karioka: dupa ce s-a frichinit iar cu da manusa na manusa
Karioka: si uite asa pe la 5 am scapat si io de masea
Karioka: ca a durat 30 minute sa nasc un copil si 2 ore sa imi scoata un premolar.

2 comments:

  1. De parca premolarul era mai mare decat copilul!
    Foarte faine descrierile facute, ma distreaza tare de tot! :))

    ReplyDelete
  2. :))))) Prea tare :))) Si iote d'aia mi-e mie frica sa ma duc la dentist... cred ca o bateam p'aia de 10 ori pana scotea maseaua o data... :(

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)