16 August 2010

We're expanding

Sunt insarcinata in aproape 3 luni.
Din diverse particularitati fizice pe care n-am de gand sa le dezbat, am aflat asta acum 1 sapt.
Probabil mutra mea nu era tocmai de Kodak moment - n-am fost nemultumita, doar stupoare infinita cand am aflat varsta - incat medicul a considerat necesar sa repete pe silabe in prima faza diagnosticul.

Pe sarite, faze si momente.
In ultimele doua luni si jumatate nu am avut deloc simptomele de care se vaieta trei sferturi. Asta nu inseamna ca nu exista, inseamna doar ca am scapat eu de ele.
Tot in ultimele 2 luni juma am mers pe cal, bicicleta, mers la mare, baut bere, etc ceea ce m-a cam indus intr-o stare de panica. Din fericire totul e ok cica, n-am strambat nimic.

Am incercat sa intru pe un forum romanesc pentru  / despre copii, m-au apucat nervii si am iesit. O adunatura de tute agramate si isterice, cu degetele blocate pe smillies, caps lock semne de exclamare si intrebare. Adica inteleg ca suntem ENTUZIASMATE!!!!!!!! SI EU SUNT ENTUZIASMATAAAAAA!!!!! DA IN PLM CHIAR ASA DE ENTUZIASMATA??????????????
Evident nu le-au mai ramas degete pentru detalii nesemnificative cum ar fi virgula, cratima....

Mare parte par a fi si religioase la modul bigot / habotnic / superstitios. Genul de vaci care pe de o parte se plang ca nu gasesc medici si aparatura suficient de avansate pt pizdele lor, dar pe de alta parte emit judecati de valoare in genul "nu purta margele insarcinata, ca iese cu cordonul de gat"

Ma rog!
Prin urmare am dezertat de pe forumul cu pricina dupa un scan de vreo 20 minute - atata m-a tinut rabdarea - si am decis sa intreb direct diverse prietene care ori sunt si ele pe cale sa nasca ori au nascut deja.
Cam atat de pe frontul de vest.



13 comments:

  1. si eu am incercat sa ma uit pe un forum si m-am ingrozit. Cum din fericire nu urma sa nasc in Romania am dezertat (si bine am facut). Partea buna la locurile alea e ca afli si chestii utile, pe linga o droaie de timpenii.

    ReplyDelete
  2. eu nu mai sunt prin Romania de ceva timp, ca sa iti recomand spitale sau doctori, dar ceva ceva referitor la experienta sarcinii tot imi amintesc de acum 12 ani, cand am purtat-o pe fie-mea in burta. daca crezi ca te pot ajuta cu ceva informatii, apeleaza cu incredere.

    ReplyDelete
  3. Mai exista si categoria prietenelor care pana la momentul sarcinii pareau normale si rationale si apoi se duc in extrema cealalta de zici ca le-au fost spalati creierii...si ce le mai place!!!!
    Si sa nu uitam categoria "tu nu ai copil, nu stii cu ce se mananca, parerea ta nu are fundament"

    ReplyDelete
  4. Checkerap! Io nu-s femeie, dar am copil...relax! nevasta-mea (future ex) s-a betivanit / drogat cu ala micu in 4 luni (fara sa stie!!stupoare etc.)...deh, alta particularitate!
    Cel mic e f.f sanatos, energic, inteligent si overall - o mandrie.

    Prietenii apropiati recomanda nasterea la clinici private - specializate.

    Nu bea excesiv cafea / Lipton / Nestea (ala mic e cam hyper uneori...).

    Nu crede in porcaria aia ca daca asculti Maiden il dezechilibrezi in pantec, da Vivaldi, frate, asta-i schimba viitoru'.

    Socializeaza cat mai mult - iti face bine la post nastere.

    Nu fii imposibila cu partenerul tau : incearca sa-i retii privirea cand va vedea copilul pt prima oara. Si iarta-l daca o sa iasa mai des la bere.

    Nici de kestia cu laptele matern sa nu te lamentezi prea tare : dak aveti gene bune, copilul le va mosteni si upgrada.

    Fumatul n-are nici o treaba.

    Pregateste-ti incaltari mai largi, o sa ti se umfle picioarele.

    Incearca sa nu racesti : prin dec o sa fii in luna a 7-a...

    Daca te mai intereseaza, ma mai gandesc si la altele

    ReplyDelete
  5. @ Bogdan:

    Merci frumos. Momentan ma inunda valuri de idei paranoide dar incerc sa le zagazuiesc.
    Cica prin trimestrul al doilea ar trebui sa ma inunde de tot hormonii si sa plutesc intr-o stare de fericire tampa si nemotivata.
    Looking forward to that :)

    ReplyDelete
  6. nu te lua dupa tampeniile astea....nu o sa te inunde nimic in trimestrul al doilea...o sa incepi sa iei proportii si sa te misti mai greoi...ti se schimba mersul(centrul de greutate bla, bla)...in rest...la fel...totusi daca ti-a fost rau in trim.I in al doilea nu o sa-ti mai fie...

    ReplyDelete
  7. ba eu am fost tampa, senina si cretina cam tot timpul cat a durat sarcina :) dupa ce s-a nascut "urlatoarea" a fost nitel altfel, ca trebuia hranita la fiecare 3 ore si s-a dus dracului linistea mea...
    asa ca eu am un singur sfat: dormi, fato, dormi cat poti cand esti gravida, ca DUPA n-o sa prea mai apuci, cel putin vreo cativa ani buni!

    ReplyDelete
  8. Felicitari!!!! Dincolo de tot ce se gaseste pe formuri cred ca se simte minunat numai gandul ca in cateva luni o chestie mica si draguta te va incanta, enerva, ridica din pat de 3 ori pe nopate si te va face, indubitabil sa zambesti de fericire dimneata din cauza si in ciuda celor enumerate mai sus!
    Eu n-am inca o bucurie de assemenea proportii insa sper sa se intample curand!
    Ce-ti doresti sa fie primul? Fetita sau baiat?

    ReplyDelete
  9. foarte amuzant, atat post-ul, cat si titlul :))
    imi place cum scrii. ai o tenta de umor negru si ironie ;)) exact cum imi place mie.
    am sa mai revin pe aici.
    a, si felicitari!!!

    ReplyDelete
  10. Eu nu-s expertă în nașteri, nici n-am fost în pielea unei viitoare mame sau mame, dracu', am doar 19 ani. Însă ... am văzut că mulți îți dau fel de fel de sfaturi- nimic greșit în asta, cu toate acestea... Părerea mea umilă în acest domeniu neguros, dar cică fascinant, este că totul diferă pentru fiecare femeie în parte. E important, desigur, să respecți câteva reguli generale gen nu alcool, nu droguri și alte minuni de-astea. La faza cu îngrășatul și dormitul și plânsul și hrănitul de nuș câte ori pe noapte ... e relativ, repet, depinde, bebelușii nu au un comportament stereotip. Nu te stresa încă de pe-acum gândindu-te cât nu o să dormi sau cât de nervoasă o să fii. Propria mea mamă mi-a spus că dacă știi cum s-o iei, poate fi o experiență minunată. Tatăl meu, fie iertat, n-o lăsa să vină la mine noaptea, când plângeam, baricada ușa și mă lăsa să plâng. Crud, ai zice, dar în nici o săptămână n-am mai zis nici pâs. La 3 luni am mers la Sibiu cu mașina și am urcat pe munte ( în brațe, normal ) și n-am avut nici pe naiba, am fost ubercuminte. Toată lumea se mira cum pisici sunt eu așa liniștită, de puteai să mă lași într-un loc și acolo să rămân. Așa că no worries, încearcă să te bucuri de perioada asta și nu uita de soțul tău. :P
    A, da, și felicitări ! :)

    ReplyDelete
  11. Sa fir intr-un ceas bun.
    Intrebarea mea e: te pregateai sa devii mamica, adica ai luat ceva vitamine (acid folic in special) inainte, sau pur si simplu s-a intamplat?
    Ca noua un doctor ne-a zis sa luam acid folic cu 3 luni inainte, alt doctor a inceput sa rada si a zis ca nu e demonstrat stiintific.
    Nici nu mai stiu ce sa facem. Sa lasam sa se intample sau sa ingurgitam vitamine?

    Sarumana
    B

    ReplyDelete
  12. Salut Bogdan,
    Si mie mi s-a raspuns tot in doi peri legat de acidul folic. Un fel de "daca ati luat e bine, daca nu ati luat nu-i bai"

    Asa ca...daca doamna nu a luat inca, e ok sa ia, daca n-a luat dar este insarcinata, poate sa inceapa sa ia de acum ca efectul se extinde peste primele 2 luni de sarcine.
    Eu iau Elevit, un complex de vitamine prenatale (contine si calciu, fier, acid folic)si ulei de peste capsule.
    Multa sanatate!

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)