25 August 2010

Nu mare chestie

Nu prea am ce zice, sincer.
Mananc, dorm, muncesc, evident ma bucur mai mult de primele doua.

Nu am burta, nu am greturi, nu am ameteli, era sa zic ca nu am toane dar ieri am racnit ca o leoaica (ok, bine, ca o vaca turbata...) la barbat'meu si la vreo 20 din guildul de WoW (ma  rog, si-o meritau si unul si altii) deci ok, poate am toane, dar a fost prima totusi!


Vreau sa merg iarasi pe bicicleta si la calarie si nu inteleg de ce ma-sa nu e voie, nu e ca si cum as face barrel racing sau as cobori Parangul, doar vreo doua ture ici colo.

Edit: Am aflat de ce.
De la miscarile bazinului, vibratii si alte alea, se poate desprinde placenta care e cam precar ancorata in primele luni

4 comments:

  1. vezi ca or aparut ceva tampoane intra - minune cu care poti calari si inota linistita. io am icercat si nu te deranjeaza prea tare.:)

    ReplyDelete
  2. Tbh nu inteleg cum niste tampoane interne - deci care intra in vagin - ar putea preveni desprinderea placentei - care e in uter.

    ReplyDelete
  3. De cand am citit ca esti insarcinata (cu cateva zile in urma), mi-am dorit sa iti transmit felicitari si sa iti multumesc! Mai sunt si oameni misto care se inmultesc, si asta e bine! Sarcina usoara!

    ReplyDelete
  4. Hello there! Intrebari intrebatoare: Mai joci wow? si daca da, pe ce server? :)

    Si eu joc wow inca din vanilla iar momentan serverul pe care joc este mort. Ma gandesc la un transfer pentru expansionul care urmeaza, dar nu m-am decis inca unde.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)