28 May 2010

Velocipedus vulgaris

...adica eu.
Da, se pare ca n-am uitat sa merg pe bicicleta.
Nu, tot nu merg bine. Adica merg ezitant, ma dau jos la fiecare intersectie si evit sa fac slalom printre masini sau grasane. M-am si infipt intr-una. Nu intr-o grasana, intr-o masina. Nu s-a lasat cu zgarieturi, totul a fost ok.
In schimb am descoperit ca planul meu, de a merge cu bicicleta la serviciu, are niste dezavantaje majore.
Am decis initial sa pedalez pe banda de biciclisti cat o fi, apoi sa ma fofilez pe trotuar cand se termina banda si doar in ultimul caz sa merg pe strada, cat mai pe margine.
Esec total.
In primul rand se pare ca de cate ori vede o banda de biciclete pietonul bucurestean se simte bicicleta. Ii cresc roti in loc de picioare, nasul i se transforma in claxon, isi lungeste pula intr-un ghidon si curul ii devine sa.
Doar asa imi pot explica cardul de boi si scroafe care merg frumos incolonati toti PE nenorocita de banda de bicicleta, lasand restul trotuarului liber.
Mamicile cu carucior sunt campioane. Presupun ca merg pe premisa "are roti? are!"
Fofilatul pe langa ei pe restul trotuarului e si ala problematic, deoarece cand aud ceva venind din spate majoritatea trecatorilor nu se intorc sa vada ce e si mai ales de unde vine. Reactia naturala e sa se desfasoare brusc intr-un soi de evantai si sa mearga - tot fara sa intoarca pasul - intr-o tehnica oscilanta de pasi cunoscuta popular si sub denumirea de "pisatul boului"
O iau pe strada. Ideea mea de a pedala strans cu marginea soselei e si aia sortita esecului. Singura sansa ar fi sa invat sa zbor / sar peste zecile de masini parcate jumate in strada jumate pe trotuar, sau sa ma falfai si eu ca pisatul boului printre masini eventual.
Pe langa aceste nemultumiri mai adaug si neasteptate roiuri de musculite in care tot intru la propriu cand o iau prin parc. Nu stiu de unde apar, ce rost au si ce mananca dar cred ca prima lectie invatata rapid a fost "sa nu mai pedalez cu gura deschisa. Niciodata"
Si ce solutie am gasit?
Niciuna. Doar injur si balacaresc in gand tot universul plus ce-mi mai iese in cale ocazional.

Consider ca injuratul sau vulgaritatea verbala sunt solutia ideala pentru o descarcare nervoasa rapida si inofensiva. Inofensiva atat timp cat nu te duci la un 4pack angajat la BGS si-i zici in fata ceva de onorabila sa mama.
Insa in linii mari, cred ca balacaritul cat mai stufos este un pahar de apa rece peste nervii oricui. Ai draci? te irita seful, traficul, telefoanele, sotia, amanta, amantul amantei, copilul si viata in general? Daca nu-ti iese in gand, atunci refugiaza-te intr-o camera si da-i drumul. Zi-le de carne, zi-le de ma-sa, de morti, cruci, raniti, dumnezei, pasti, cepe si prastii. Da-i drumul, fa spume, scoate-le porcoase, spurca tot ce poti. Apoi iesi afara si pune-te pe ras.
E o solutie care zic eu tempereaza impulsul initial de a lipi palme sau arunca cu levierul dupa diverse persoane.
Cat despre confruntarile verbale, daca e bine dozata si adaptata situatiei, vulgaritatea verbala poate suprima orice trancaneala de prisos, salvand o gramada de timp.
Deci injurati oameni buni, injurati. Daca ne-am  petrece timpul mai mult umplandu-ne de sloboaze verbale decat de rangi si bate in cap, stirile de la ora 5 ar fi suprimate in mod natural in maxim un an. Ce-ar putea sa mai zica? "Doi braileni s-au injurat de mama"? "Balacareala teribila din Primaverii; martorii au sugerat ca suspectul ar fi dorit sa-i ia in pula tot neamul soferului neatent"?

Mda. In rest nimic nou. Mi-am amintit de ce am lasat interfonul pe "silent". Ca macar aici sa scap de diversi tantalai a caror logica sfideaza ....logica.
Alataieri dimineata a inceput sa raga interfonul. Ma duc chioara de somn
"Cine e?"
O voce batzaita de baba - vocea aia specifica de pensionara data cu dermatograf verde -
"Duduie, vreau sa ajung la numarul paisprezece...."
Eu sunt numarul 5.
"PAI FORMEAZA PAISPE'N PIZDA MA-TII!"
Si am dat pe silent.

Aici mai e cum mai e, mai nasol era cand stateam pe langa Gara de Nord la apartamentul 01. Devenisem secretara fara voie pentru vreo 3 strazi. Toti baietii cu pizza, pliante si covoare sunau la mine. Toate moliile senile tot la mine.
"Duduie, nu va suparati,  vreau sa ajung la notariat"
"...la doamna cu ficusul..."
"La administratie..."
"La vecinul"
Desi evident era o lista cu cine are ce nr de interfon, dar nr 01 era atat de tentant...
M-am trezit si cu un mos in casa intr-o zi, intreband plin de speranta daca sunt cabinet de stomatologie. I-am explicat ca nu, dar ca pot sa-i scot vreo doi dinti daca mai insista mult.

1 comment:

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)