19 March 2010

Probleme, Gogule

Am drama in guild.

Ma-sa de viata. Numai asta imi mai lipsea pe cap. Cine m-o fi pus sa imi fac guild nu stiu.

Mai precis inainte lasam pe oricine era de treaba inauntru. Apoi ofiterii (da, am si din aia) m-au batut la cap ca nu se poate , trebuie musai pus limita de varsta 18 ani pentru cei care vor sa vina de acum incolo.

Apoi cand am pus limita, evident ca unul din guild de 15 ani a explodat sarmanul intr-o explozie de isterie tipic adolescentina si sincera dezamagire. De ce, cand el gandeste ca si ceilalti, se comporta la fel, de ce sa nu fie si altii lasati, ce daca sunt mici.

Si pe de o parte avea dreptate, pe de alta parte isi dadea singur cu tesla-n coaie, facand spume la gura in plin "nerdrage"

Pffft ce porcarie. Am ajuns un adult tipic. Privesc de sus plozii, le intuiesc reactiile la perfectie si mai lipseste sa le tin si predici.

Pe de alta parte. Ma descurc cu 3 copii de 15 ani facand isterii, dar nu m-as descurca cu 25. Asa ca regula ramane. Cred
Categories:

1 comment:

  1. Helo, am vrut sa ti dau un mail dar mi a fost prea greu sa caut unde se afla acest mail al tau, mai ales ca am facut si efortul titanic de a mi face un cont pentru a ti putea scrie. Asa ca acesta este un fel de mail nu de comment.De ce te sacai? Postul despre biserici mi a oferit o noua perspectiva in abordarea discutiilor teologice cu oile din jurul meu, iar apoi, rasfoind si amuzandu ma de cele scrise de tine am descoperit un post despre wow. M am amuzat si mai mult deoarece am jucat wow zilnic din prima zi cand a aparut pana in vara trecuta. Ca sa nu te plictisesc suplimentar concluzionez cu morala acestui comment-mail: Imi place cum pui pe foaie ce gandesti, curajul intelectual si rationamemntul lucid pe care f rar le gasesc la o femeie (nu sunt misogin). Daca ai chef si timp, aici ma descarc uneori; sunt editate destul de stangaci deoarece le am trantit acolo si le am parasit:

    http://hatework.wordpress.com/

    iar aici este modesta mea contributie la razboiul contra irationalitatii:

    http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=423374724&blogId=512629977

    In caz ca ai citit pana la capat, poti sterge acest post. Succes cu guilda, cu scrisul si cu tot ce ti ai mai propus.:)

    ps: da l dreaq de wow, iti mananca viata

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)