30 March 2010

Nu stiu daca ultimul...

..post pe aceasta tema, dar macar cu scopul ala.

Mi-ati trimis diverse urari de bine sau nu si intrebari pe mail. Da, mi-a fost lene sa le raspund.
Okay, le raspund acum tardiv:

1. De unde am scos cifra cu bisericile:
De pe google, dintr-un raport al BoR , statistica a lacaselor de cult sau cum ma-sa se numesc chestiile astea oficial.

2. De unde am scos cifra cu scolile
Tot cu google, dar dintr-un raport al Ministerului Educatiei. Am inclus invatamantul 1-12+ - cu tot cu facultati adica.

3. Cea mai frecventa intrebare, repetata cu diverse grade de corectitudine gramaticala: Nu ti-e frica ca te bate Dumnezeu?"

Una la mana:
- le urez multa sanatate si viata lunga si acum si in aia de apoi preacuviosilor care imi cresc traficul pe blog. Dar serios, fratilor, eu nu o frec pe radio Trinitas, voi de ce va dati in barci pe-aici?
- se scrie TI-E nu tie. Scurta lectie de gramatica, vad ca popa nu baga asa ceva printre molifte.

Scriem "tie" legat in aceste cazuri:
"Ti-am dat tie CD'ul"
"Tie ti-e foame?" (c wut i did thar?)
"Iti ofer tie acest cadou"

Scriem "ti-e" in aceste cazuri:
- "Ti-e asa greu sa ma ajuti?"
- "Ti-e teama de apa?"

De asemenea, "frica ca" e o cacofonie. Daca n-o puteti evita asta este. Puteti inlocui cu "teama" totusi.

etc. futu-va-n gura de agramati. Apropo, ASA SE SCRIE INJURATURA ASTA.

Revenind: Nu, nu mi-e. De ce mi-ar fi?
Bataia in sine inteleg ca e o metafora a unor evenimente fatidice care urmeaza sa mi se intample in viitor datorita exprimarii mele injurioase si mai cu seama a ideilor mele putine si fixe. In afara cazului in care dumnezeu va hotari sa se pogoare printre noi, dar nu sub forma unui porumbel ci a unui tarlan cu un par in mana.
Caz in care din nou, nu-mi voi fi invatat lectia, pentru ca sceptica fiind, nu voi sti sa-l recunosc pe trimisul domnului si-i voi grai probabil aceste scarbavnice cuvinte pacatoase "Ce-ai, bre, ciobanoiule? Te refuza ma-ta?"
Altfel, voi pune respectivul card de intamplari nefericite pe seama ghinionului de nesansa si-mi voi vedea de-ale mele ca si pana acum.

4. Dar Dumnezeu te iubeste

No.Ok. Si io ce sa-i fac?
Nu iau niciodata in deradere adevaratii credinciosi. Bine, nici nu-i respect, dar evit de fapt sa deschid polemici pe teme din astea de frecat piciorul de lemn.
Am incercat in toate felurile sa cred in Dumnezeu, cam cu tragerea de inima cu care ati incerca voi sa credeti ca in 5 ani Romania o sa fie iesita din cacat. Adica "ar fi frumos, dar nu prea cred"
Vad doar beneficii in credinta, sincer. Doar ca nu-mi iese de nici un fel. Ar fi bestial sa pot sa ma autosugestionez in asa hal incat sa cred ca exista o magaoaie atotputernica si binevoitoare, care ma vegheaza. Sa nu mai vorbim de viata de dincolo. In afara bucuriei egoiste ca nu crapi de tot, ar mai fi si gandul revederii unor oameni dragi. Iar mie mi-au crapat cam toti oamenii dragi din jur (da, da , stiu, stiu, de la ce scriu pe cacatul asta de blog. Inchide repede sa nu crapi si tu)

Mda. dar nu merge, mai. Serios, am incercat. Probabil voi reusi intr-un stadiu senil si inutil al vietii, cand si-asa voi crede multe alte chestii, cum ar fi ca sapunul e comestibil si ca pot purta chiloti drept palarie. Un dumnezeu acolo, nici nu mai conteaza.
Iar cat despre dragostea divina, fericit nu prea esti cand esti iubit ci cand iubesti. Asa ca deh.

In concluzie, va multumesc pentru interesul acordat acestui subiect scarbavnic si nu uitati sa mentionati pangarirea dvs prin citirea postului cu pricina la urmatoarea spovedanie.

A, si ca tot vine pastele. Nu stiu cum vede un credincios sarbatoarea aia dar stiu cum am vazut-o eu in vreo 4 ani dusa cu japca - de un brat matusa, de celalalt brat bunica -

Multa lume beata muci. Nu stiu cum e pe la voi, dar la noi se bea din orice.
Puhoi de oameni veniti cu 2 ore inainte, sa prinda un loc in fata.
Un miros specific, din care distingi clar vreo trei arome: jeg, rachiu, tamaie.
Mult miros de blana, stofa, par ars.
Ceara topita peste tot, pe haine, par, maini, in cur, etc. Nici la salonul de cosmetica nu vezi asa abundenta.
Si o harmalaie constanta, evident , vocile credinciosilor preamarindu-l pe Dumnez..

"COSTICA! COSTICA! COSTICA! UN-TE UITI, CHIORULE? Aici sunt! Ai luat damigeana?"
"...si io i-am zis "faaaaaaa!...FAAAAAAA....fa, ca daca-ti fut una iti sar toate impresiile, tu crezi ca io-s nascuta ieri?"
"E full in Arsenal da am gasit locuri la ala din cartier..."
"AU! NU TE UITI PE UNDE MERGI BOULE?"
"Da, se rezolva, baiatu', nici o problema...fetele-s curate, cuminti, acuma numa sa trimiteti banii si io le sui in autocar...da...da, au mai fost...da, acte, tot...saru-mana sfintiia ta..da, face, face de toate cum sa nu?"
"L-am sunat si nu raspunde. Sa-l mai sun? O sa zica ca-s proasta"
"Suna-l, fa, si-asa zice.."
"Gabi....gabi...GABI!..."
"Ha?"
"Se uita Dobrescu incoa?"
"Nu vad unde e"
"Langa baba cu cadelnita, fa! Zi, se uita sau nu?"
"Care cadelnita?"
"Langa copac!!"
"A. Nu se uita"
"Da ce face?"
"Se pisa."

Toata zumzaiala asta de evlavie sau cum s-o numi se transforma intr-un muget la unison can preotul, probabil blestemandu-si orientarea in materie de profesie, zice cu o voce cam hodorogita "Veniti de luati Lumin...a..a..aaaaaaaa NU VA MAI IMPINGETI"

Pentru ca bietul e asezat undeva pe un fel de minipostament de scanduri, iar in momentul in care zice respectivul indemn parca da startul unui motocros national. Babe, pustani, femei cu baticurile intr-o parte, fete cu sanii pe-afara, copii mucosi, mosnegi artagosi, toti se contopesc intr-un fel de organism comun, nu foarte destept dar clar hotarat.

Vrei, nu vrei, te trezesti smucit si balansat intr-un soi de pogo stupid in care miza e nenorocita de lumanare aprinsa. Chiote, picioare calcate, coturi pline de evlavie in burti pline de post, ocazionale incaierari scurte, copii care rag dupa ma-sa, babe cautandu-si pe jos ochelarii....

Toata incalceala se potoleste cam in 10 minute. Lumea isi cara lumanarile, unii uita pur si simplu de ele, si o iau agale spre crasme daca-s mai tineri sau spre case daca-s mai hodorogi. Acasa ne asteapta "bucatele imbelsugate" vorba ProTvului care vad ca e mai fixist ca mine.
Crapam in noi pana ajungem la spital si ne bucuram ca imbecilul ala de Iisus s-a lasat prins ca fraierul, ca altfel bagam mere verzi ca budhistii sau dracu stie ce omleta mai mancam.

Apoi inlocuim forma obisnuita de salut cu Hristos a inviat! si unii mai batuti in cap cara si oua dupa ei, sa aiba cu cine ciocni. Oua, da. Fierte, da.

Si gata pastele.

11 comments:

  1. maxim! acum stiu de ce nu mai am blog. are cine sa scrie ce vreau eu :)

    ReplyDelete
  2. Bai deci esti o doamna, imi place de tine. Eu te sustin din toate puterile.

    ReplyDelete
  3. Felicitari!Si pentru postul acesta si pentru cel anterior...Numai bine!

    ReplyDelete
  4. Fata, super blog, misto posturi, bla bla, all the above. Dar! Vezi ca ce consideri tu pogo este defapt moshing. Este o greseala des intalnita. Pogo vine de la pogo-stick si este saritul pe loc, il vezi la publicul fan nu rock (e un gen muzical nu o negatie), la Limp Bizkit de exeplu. Mosh-ul in schimb este un dans violent intalnit la publicul cu gusturi muzicale un pic mai dure, gen Sepultura sau Anthrax, thrash metal-ul si punk-ul l-au lansat practic.
    Imi cer aniticpat scuze daca ti-am omorat niste neuroni explicand atata. Sunt obisnuit sa dau explicatii "idiot-version".
    Rock on.

    ReplyDelete
  5. @Mike

    No, monsieur, alta comparatie nu mi-a venit la indemana, ca nu stau sa le clocesc si nici sa le clasific. Cert e ca se imping si put, atat la concerte cand sunt tinerei cat si la biserici cand sunt mai batranei. Ca tzopaie pe loc sau dreapta-stanga, mi se rupe. De putit, cei nespalati put de jur imprejur la unison, a trascau sau a tamaie, in f de preferinte.

    ReplyDelete
  6. Ahahahaha! De mult n-am mai ras asa. Cu pofta. Din inima.

    Multumescu-ti tie ca ti-e mila de noi astia cu neuronii intinsi la maxim de urangutanii piosi. Ca uneori nu-mi mai mesteca gura ce-ar trebui la adresa lor, of!

    Gata, bagat in RSS, sa nu scap nimic :)

    ReplyDelete
  7. Un Dumnezeu care ma arunca in focurile eterne ale iadului, pentru ca imi ascult instinctele de barbat si ma fut inainte de casatorie, cu siguranta nu ma iubeste.

    ReplyDelete
  8. Eu nu am inteles niciodata de ce persoanele "credincioase" tre sa te convinga si pe tine ca e bine ca ele, si se simt obligate sa te aduca pe calea cea buna....

    ReplyDelete
  9. 1. partial ai dreptate, 2. esti bolnava. si am sa iti si explic daca esti in vreun fel interesata.

    1. partea cu dreptatea: prea multe biserici, prea multi care nu se intreaba nimic, cred ce le spune preotul fara sa-si puna nici o intrebare, prea multi bani aruncati, prea multe crime in numele religiei, prea putine scoli, prea multi prosti indoctrinati and so on...

    2. partea cu boala: nu ma mir ca judeci in felul asta, echilibrul familial in cazul tau nu exista. Ateismul si negativismul tau sunt foarte bine puse in valoare in textele tale, lucru pentru care te felicit!

    Urasc religia si tot ce a facut de-a lungul timpului cu doctrinele, razboaiele, rahaturile si mintile "luminate".

    Ca sa fiu pe tonul tau si a cititorilor tai, dumnezeu nu e unu' acolo-n cer care-ti fute 3 dupa cap daca te gandesti cat de buna e una pe strada sau daca te-ai futut cu iubitul prietenei tale, care-ti povestea toate pozitiile in care si-o tragea cu el si ce scula mare are. Si nici n-o sa te bage la cazanele lui michiduta fiindca ti-ai permis sa mananci un piept de pui in zi de post.

    Tu esti un mic dumnezeu, repet dumnezeu, budha, allah, iehova, etc., oricare dintre ei, care-ti place tie, atata vreme cat esti dispus sa faci un lucru bun pt cineva, oriunde, oricand: in metrou, in masina, pe strada, acasa, la film, pana si in biserica (daca ajungi pe acolo). Sa-l ajuti pe unul care nu poate trece strada (gestul clasic), egal ce gest si egal pe cine.

    Anyway, ganduri bune!
    Tai-Tai!

    ReplyDelete
  10. "We are all atheists to all the gods of humanity except one. Some of us go one god further"

    http://www.youtube.com/watch?v=G86kW8xnS0E
    si
    http://www.youtube.com/watch?v=TuWHGxxx0Kk

    ReplyDelete
  11. eu stau pe "ulitza" ce duce la manastirea sfintei cruci din oradea. si au aceste dialogri de fiecare data cand e o "sarbatoare". mai mult, imi gasesc poarta la casa blocata de fiecare data cand e "sarbatoare". ma legitimeaza militia cand e "sarbatoare". confirm 100% dialogurile care se reproduc pe blog si mai confirm si existenta altor dialoguri... cu sfinti... si zei... si demizei...

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)