25 December 2009

Copenhagen

Aaaaa...nu mai stiu sa scriu frumos sau poate mi-e doar somn sau..nu stiu..

Hai sa insir fuga niste cuvinte si poate maine imi aduc aminte ca le-am pus aici si incerc sa le fac fraze

Liniste. Liniste in capul meu, in inima mea - aproape - pe strada, pe trotuare, in case, in curti.
Ploaie invizibila. Nu ploua si totusi e umed.
Biciclete, triciclete, mancare organica (!?), rosii cu gust de rosii, vara-mea frumoasa si emotionata si tot frumoasa, oameni intimidant de frumosi pe strada, Christiania, portul, podul catre Suedia, camere mari, bai mici, lux discret, bunastare, bun gust, multi ochi albastri, pomisori de craciun in ghivece care urmeaza sa fie plantati dupa (si nu aruncati la ghena...), mancare peste tot, bani de hartie, Tak, basement piercing shops, rammstein ticket sales, metro-train (sau o combinatie intre alea doua ) atat de spatios incat se invarteau pe acolo si bicilete si carucioare si catei si batranici si totusi n-am vazut nici o babeta agitandu-si sacosa indignata ca n-are loc, turnul ala rotund care n-am inteles bine ce face el acolo asa singur si excentric, castelul / palatul , bon de ordine pt exchange house, curcan cu umplutura de zarzare si cranberries, mult vin, multa bautura in general, uf, moama ce somn mi-e, e cam ciudat ca nu mi-e rau totusi..ma duc sa ma culc.

1 comment:

  1. Auzi, ești simpatica foc, da' tu romana nu știi?

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)