27 November 2009

Odiseea Castilor

Eu: stai ca am fugarit niste casti prin tot Bucurestiul.
Pizda mamii lor de casti
A-M: ?
Rezum
1. e ziua lu asta micu saptamana trecuta. colegul cel nou
A-M: aa
2. A. ma deleaga pe mine sa-i aleg cadou ca si el joaca WoW si etc
3. eu gasesc niste casti de gaming in pret; caut, nu aveau pe stoc, mai caut, gasesc
4. fac comanda de 2 bucati - ca vroiam si eu - dau adresa de LIVRARE – [...strada] [numar] [bucuresti] si imi cer si datele din buletin
Cand ajung la adresa de BULETIN intreb
"asta e pt confirmare date da? nu pt livrare, DA??"
"da!"
Astept a doua zi, casti pula
Sun pe seara
„Unde-s castile bre?”
"sunt in drum spre adresa"
A-M: pai tu nu stiai ca niciodata nu se da adresa din boletin la astia cu livrarile
A-M: pt ca inevitabil ei le vor trimite la ea
Eu: "care adresa ca si daca le trimiteai sa le tarasca un ciung tot ajungeau"
"[strada] [numar].."
"..bun.."
"...[ provincie]!"
!!!
A-M: evident
Eu: mii de draci.
zic "pai nu bre, ati combinat adresele. sunati la cine va livreaza. ce ma-sa'n cur"
"vai de mine mii de scuze anulam redirectionam maine le aveti"
sun azi:
"unde-s castile bre"
"in drum spre dvs!"
"cand ajung"
"iete nr comanda, sunati dumneavoastra sa stiti exact cand"
Sun la Fan Courier, tot aia care mi-au plimbat telefonul o saptamana
"comanda dvs a ajuns azi dimineata"
"UNDE"
"in [provincie]"
A-M: evident
A-M: unde te asteptai sa fie
Eu: "de CE acolo, nu v-a sunat nimeni sa va zica ca e gresita adresa?"
"ba da!"
"si de ce pizda ma-sii?!!!"
"penca doar ne-a sunat si nu a trimis mail"
A-M: mi se pare corect
Eu: "dar a mentionat la telefon ca adresa de livrare e de fapt o combinatie intre alea doua...si ca NU EXISTA?"
"da!"
"si de ce ma-sa o mai trimiteati si unde?"
"pai o trimiteam ca nu aveam mail
A-M: in pula cu satelitu
si o trimiteam pe [strada] [numar] [provincie]"
Eu: "NU EXISTA [strada] [numar] [provincie]"
A-M: care nu exista..
"um...o intoarcem inapoi?"
A-M: nom...nom...nom....
Sun la talksmart. Zic
"Bre, stiti unde imi erau castile"
"la sediu!"
"pe ma-ta! In ailalta parte a tarii"
"OOOoOOoo dar am sunat! "
"da n-ati trimis mail"
A-M: La tine in oras la semafor in intersectie, banuiesc
"vai! trimitem altele, ajung maine"
Eu zic "lasa-ma in durerea mea ca vin eu sa mi le iau"
"vai dar nu e nevoie"
"ba chiar e"
"pai nu stiu daaca le avem, va sun in 5 minute"
5 minute, pula. Sun eu.
"alo, castile?"
"da, le avem pe stoc"
A-M: hihihihi
Eu: "si ce dracu faci , testezi telepatia pe mine, de ce nu ma suni"
"avem doar o pereche ailalta incerc acu sa o obtin"
"lasa ca vin numai dupa una"
"vai dar nu va deranjati"
"!!!???@!@##$"
"ba MA DERANJEZ acuma vin da-mi adresa ca vin peste voi"
Ala cu o voce mica mica
"Firma noastra vrea sa vi le aduca personal fara taxe de transport intr-o ora jumate"
A-M: uaa, da-ma dracu
Eu: eu zic "nu merci lasa-ma dracului ca vin eu in 15 minute"
"...bine..."
Iau taxi, vin, ajung acolo, unu mic mic mic de tot dupa un birou
A-M: hihihihih
"...cu castile?"
Eu: "DA, CU CASTILE! da-le incoace"
"...pai..nu le am"
"CUM nu le ai stimabile?!"
"Pai o ora jumate dura sa ni le aduca noua de la depozit"
"Si de ce dracu nu mi-ai zis?!"
A-M:: ))))))))))))))))))
"um pai m-am incurcat un pic...si.."
"unde e depozitul?"
A-M: jezas...
"in Baneasa"
Eu: "pai si io tot in Baneasa!!!"
"de ce dracu nu mi-ai zis ca sa le iau de acolo"
"nu ca nu puteati"
"de ce?@!!@"
A-M: pai poate nici la depozit nu erau, ca nu venisera inca din bangladesh
A-M: si, foarte posibil, poate nici nu erau inca fabricate
"nu puteati, mai intai le aduce la noi si dupa aia noi dumneavoastra"
A-M: corect, asa e protocolu
Ma duc, beau o cafea cu noduri, ma suna in 20 minute
"...alooooo?....
"..?"
"..au sosit castile"
The End

1 comment:

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)