14 August 2009

Chestii fascinante

Cred ca sunt pe cale sa implinesc visele atator oameni mareti putreziti de mult in cavourile lor marete si sa devin eu insami un perpetuum mobile.
Cu traiectoria avand ca punct initial firma la care lucrez si ca destinatie o banca la care incerc sa fac un credit ca sa le acopar pe alelalte doua pe care iarasi nu stiu exact de ce pizda ma-sii le-am facut dar acum imi mananca ficatii cu dobanzile si comisioanele si penalizarile lor.

De ce perpetuum mobile?
Pentru ca nu mai contenesc sa ma invart intre cele doua institutii; Prima data am fost sa ma interesez si sa calculez, sa fiu sigura ca nu sar dintr-o hazna in alta, apoi am colectat frumos lista cu hartiute si chestii necesare, m-am intors la firma, m-am dus la Domnisoara caree face adeverinte, ea mi-a explicat ca de mari si puternici ce suntem nu ne mai eliberam singuri adeverintele si am angajat pe altcineva sa faca asta, eu am dat si de domnisoara cu pricina, in vreo 3 zile mi-a venit adeverinta.

Apoi m-am incurcat in fisa fiscala care spre surpriza mea trebuia luata dintr-o anumita cladire, evident nu aia in care eram, in doar 2 zile pe saptamana si doar de la ora t la t30. Bine ca nu stipulau si sa fie in solstitiul nu stiu care. Ma rog, evident ca nauca fiind am ratat prima Zi din Zilele Sfinte Intru Carele se pot Ridica Fise Fiscale, am ajuns cu chiu cu vai in Alilata Zi Sfantu Intru care Poti sa-ti Ridici Fisa Fiscala, apoi am descoperit ca totusi cartea mea de munca tot n-a ajuns.
Am revenit in iarasi cateva zile insistand asupra ideii de a mi se da odata respectivele copii - intre timp imi uitasem alternativ ba buletinul ba certificatul acasa, de pe o zi pe alta - si in sfarsit cand le-am adunat pe toate am purces victorioasa spre banca.

Iar la banca odata ajunsa si lesinata de draci si caldura, domnisoara cu ochisori de pisica si lantic de dog argentinian la gat mi-a zis cu un regret nedisimulat.
"AaaAAaaaa!....pai a expirat! scoate alta, te rog"

Am o banuiala ca pana ajungee solicitarea mea de la Mareata Firma la Firma angajata de Mareata firma si la departamentul si omul reespectiv plus la Maretii Oameni care tre sa dea cu stampilatul pe acolo, imi expira altceva din dosarul ala, si tot asa.

Et voila, perpetuum mobile!

1 comment:

  1. Las-o-n pula de "acumulare de experienta" cum ziceai mai demult.N-o sa-ti foloseasca pre' mult "dincolo" oriunde ar fi ala.Asa ca nu mai pierdeti timpu' si carati-va odata!

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)