16 October 2007

Moving in, moving out

Exact cum se intampla si cu muzica, hainele, filmele, cartile ba chiar si oamenii, am decis sa mai schimb una alta. Inclusiv blogul. Si uite ce-am mai schimbat in ultima vreme:

1. Muzica: Acult in draci o formatie odioasa mie in trecut, Rammstein. Nu, nu stiu exact cum de aceelasi sunet gen "oops am scapat trusa de scule pe o scara metalica" plus vocea dogito-macho'istica a lui Till mi se par acum divine. Stiu doar ca nu inteleg mai nimic din ce canta, "mai bine" mi-au spus altii, dar ascult aproape continuu, caut interviuri cu ei pe internet, scotocesc Wikipedia, ce mai, caldura mare monser.

2. Hainele: Le-am adunat si spalat pe alea care nu-mi mai vin sau pe care nu le mai port si-o sa le ducem joi in sfarsit la o fundatie - Ada stie care-i aia. A mers bine, o gramada de oameni au adus saci intregi de haine, super. Cat despre haine noi da, mi-am luat si din alea ca doar nu era sa incep sa fiu rationala si atenta cu banii...

3. Filme: Ada are Stephen King atat cartile cat si ecranizari. Mi-au umplut 3 CD'uri pe care le vad in foileton, deoarece oricum vreo 4 ore le petrec in WoW. Am ajuns la partea a doua din the Stand (1994). Cartea e "Apocalipsa".

4. Blogul: M-am mutat aici. Nu stiu exact cum va fi aici, dar cred ca fix ca si dincolo. Noi sa scriem, ca siteuri destule.

5. Oamenii: I-as omori pe toti cu vreo 5 exceptii astazi. Poate pentru ca e marti, mie mi-au iesit doua cosuri - imi ies foarte rar si fix de aia ma infurie cand apar, lucrez uneva unde nu vreau sa lucrez, stau in birou cu oameni pe care n-as vrea sa-i vad, fac chestii pe care n-as vrea sa le fac si asa mai departe.

Acestea fiind zise, sa purcedem in periplul nostru blogosferic.

6 comments:

  1. bun venit in casa noo...

    ReplyDelete
  2. Pe Rammstein tre sa ii vezi in concert. Nu, nu pe DVD. Abia apoi poti spune ca-ti plac. :)

    Iar versurile nu-s chiar rele, daca intelegi ceva din germana le prinzi poezia. Traducerile de pe net (fie ele in romana sau engleza) nu mi-au spus mare lucru.

    Oricum, merita sa vizitezi rammstein.ro si forum.rammstein.ro/viewforum.php?f=2

    ReplyDelete
  3. Well cred ca au fost vreodata si pe aici dar pe vremea aia ori nu stiam de ei ori erau in categoria "those spooky thingies we'd rather not listen"

    ReplyDelete
  4. N-au fost. Cel mai aproape au fost in Budapesta, cu turneul "Reise, reise", unde i-am vazut si eu. Dup'aia n-au mai concertat pana azi.

    ReplyDelete
  5. Fain, acum o sa ma pot concentra numai pe posturile tale :)

    ReplyDelete
  6. deci eu nu stiam ca ti-ai facut blog separat, ca nu mi-a zis nimeni (adica d-aia comentez acum la multe insemnari antice).

    1. vreau sa stiu si eu ce si cum e cu fundatia aia... am niste sacose de haine sub pat care asteapta proprietar, dar mi-e cam tarsa sa alerg eu dupa unul.

    2. cum a fost the stand?

    3. spune-i adei ca imi plac gusturile ei :P

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)