21 July 2014

Păzea

...că mă apuc să fac școala de șoferi. Amân de ani de zile și drept să spun n-am avut nici un chef să devin o parte activă a traficului, dar în ultima vreme (a se citi de când cu ăsta micu și de când sunt priponită vrând nevrând de turele de lucru ale soțului) încep să întrezăresc avantajele mobilității, să zic așa.

M-am uitat pe vouchere, pe forumuri, din ce văd se cam plânge lumea -ah, dar de ce NU se plânge lumea pe forumuri? - , nu găsesc voucher pentru sectorul 1. Din ce văd, cu voucher ar fi vreo 800-900 de lei (cu tot cu fișem analize, etc) iar preț întreg vreo 1100-1300.

Revin deci, pentru cam a treia oară, cred, cu rugămintea să-mi recomandați ce vreți voi sau să mă avertizați de ce credeți voi de cuviință. Numai nu-mi recomandați totuși să mă car până-n Berceni sau Drumul Taberei. Am două joburi și 12 ore într-o zi. De aia caut în sectorul 1. Aviației - Buc Noi ar fi preferabil.

Promit că dacă-mi dați ponturi utile vă dau și eu unul și mai util: anume când plec cu mașina, ca să știți să stați în casă.



4 comments:

  1. :) ma bucur ca ai luat decizia.
    Depre vouchere am inteles ca nu e mare sfaraiala, ca nu ar avea costul masinii in timpul examinarii inclus.. si daca se adauga si asta, tot cam pe acolo ajungi.
    Prin zona am vazut multe masini de la Scola de soferi Teo.. si daca imi permiti un sfat: cauta un instructor cu o masina similara cu a voastra..ideal, la fel. Ajuta sa conduci pe cea pe care te-ai obinuit, iar obisnuinta cu gabaritul masinii e destul de importanta la inceput.. zic si eu..

    ReplyDelete
  2. de ei zic http://www.vreaupermis.ro/conditii.php

    vad ca au un sediu in baneasa si se lauda cu vw in flota

    ReplyDelete
  3. Cam asa: http://www.automarket.ro/adrese-utile/scoli-de-soferi-sector-1.html?category_id=5&town_id=3

    Suni si tu pe la ei, vezi ce ai de vazut ... si nu inteleg ce e cu voucherele alea. Sa ofere oamenii pret bun si gata! :) Succese maxime!

    ReplyDelete
  4. Ina dragă, cea mai bună școală e cea de lângă casă. Și vezi că-ți fac concurență.:D

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)